بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

بهترین جی پی اس خودرو در ایران کدام است؟

استفاده از جی پی اس یا ردیاب خودرو یکی از بهترین روش ها برای حفظ امنیت و مانیتورینگ خودرو است. این وسیله به شما کمک می کند موقعیت مکانی خودرو خود را به طورلحظه ای رصد کنید و در صورت سرقت یا گم شدن خودرو، آن را به سرعت پیدا کنید.

بهترین جی پی اس خودرو در ایران کدام است؟
تین نیوز

استفاده از جی پی اس یا ردیاب خودرو یکی از بهترین روش ها برای حفظ امنیت و مانیتورینگ خودرو است. این وسیله به شما کمک می کند موقعیت مکانی خودرو خود را به طورلحظه ای رصد کنید و در صورت سرقت یا گم شدن خودرو، آن را به سرعت پیدا کنید. انواع مختلفی از بهترین جی پی اس خودرو در ایران وجود دارد و انتخاب از میان آن ها ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. به منظور راحتی شما در انتخاب بهترین جی پی اس ایرانی ما گزینه های برتر را در ادامه به شما معرفی کرده ایم.

 

ردیاب آهنربایی IR 1500؛ بهترین جی پی اس آهنربایی

بین انواع جی پی اس خودرو، ردیاب آهنربایی IR1500 در صدر لیست پرفروش ترین ردیاب خودرو قرار دارد. این ردیاب به علت ویژگی های منحصربه فرد و امکانات فراوان، به عنوان بهترین ردیاب آهنربایی در بازار شناخته می شود. ردیاب IR1500 به دلیل باتری قدرتمند و دوام بالا در شرایط سخت، در صنایع نظامی نیز کاربرد دارد و از آن به عنوان ردیاب پلیسی بدون نیاز به نصب نیز استفاده می شود. 

این ردیاب توانایی عملکرد تا 360 روز فقط با یک بار شارژ شدن را دارد. همچنین به خوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایق بندی شده است و آهن ربایی قوی دارد؛ بنابراین آن را می توان در همه قسمت های خودرو و دور از چشم سارقان نصب کرد. آهنربای جی پی اس IR1500 به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی بعد از نصب، حتی در شدیدترین تکان ها از بدنه خودرو جدا نخواهد شد.

موقعیت یابی و شنود با ردیاب IR180

جی پی اس خودرو IR180 یکی از کاربردی ترین انواع جی پی اس آهنربایی خودرو و موتور سیکلت به شمار می رود. این ردیاب اندازه کوچکی دارد و مناسب افرادی است که از این محصول استفاده موقت و کوتاه مدت دارند. این جی پی اس مغناطیسی به راحتی به قسمت زیرین ماشین نصب می شود.

ردیاب IR180 را می توان بهترین gps خودرو در نظر گرفت؛ زیرا در کنار ویژگی های یک ردیاب مناسب، قابلیت شنود نیز دارد و به راحتی امنیت اتومبیل را تامین می کند. این دستگاه کوچک، آهنربایی بسیار قوی دارد و به راحتی در خودرو مخفی می شود.

جی پی اس خودرو

 

ردیاب فندکی  IR140؛ مشابه شارژهای فندکی خودرو

جی پی اس IR140 جدیدترین و بهترین نوع جی پی اس خودرو  است و نیاز به هیچ گونه سیم کشی ندارد. این جی پی اس از قابلیت شنود برخوردار است. اگر مناسب بودن قیمت ردیاب شنود دار برای شما اهمیت دارد، ردیاب فندکی IR140 یک گزینه مناسب است. این ردیاب داخل ماشین فقط با اتصال به فندکی درون کابین خودرو آغاز به کار می کند. ردیاب فندکی IR140 ازجمله معدود ردیاب هایی است که دقیقاً درون کابین داخلی خودرو و در معرض دید قرار می گیرد. 

ردیاب فندکی برخلاف ابعاد کوچک و ظاهر ساده، امکانات بسیار مناسبی دارد و بهترین نوع جی پی اس خودرو شناخته می شود. این ردیاب قابلیت شنود، دکمه مخفی برای ارسال پیام کمک اضطراری یا S.O.S و پشتیبانی ارسال پیامک دارد.

جی پی اس IR90؛ یک ردیاب دیاگی قوی

IR90 نوعی ردیاب خودرو است که روی سوکت دیاگ برق خودرو نصب می شود و فرآیند مکان یابی را با دقت بالایی انجام می دهد. این ردیاب دارای ابعاد بسیار مناسبی است و پس از نصب روی دیاگ خودرو، قابل تشخیص با دیگر قطعات خودرو نیست. این ردیاب با داشتن تکنولوژی GSM و GPRS فرآیند ردیابی را با دقت بالایی انجام می دهد. این ردیاب به راحتی روی دیاگ خودرو نصب می شود و برق موردنیاز خود برای عملکرد را از دیاگ دریافت می کند.

مکان یاب IR90 دارای عملکرد بسیار سریع (Real-time) است و به محض روشن شدن و حرکت خودرو فرآیند ثبت اطلاعات را آغاز می کند. جی پی اس IR90 بهترین gps برای ماشین محسوب می شود؛ چراکه با داشتن تکنولوژی GPS و LBS مکان یابی را حتی در مناطقی که فاقد پوشش و آنتن دهی مناسبی هستند، به خوبی انجام می دهد. در این موقعیت یاب از سنسوری استفاده شده است که در صورت خارج کردن ردیاب از مدار، به سرعت پیامک هشداری برای مالک ارسال می شود. 

ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای IR230؛ بهترین جی پی اس خودرو در ایران

جی پی اس و ردیاب خودرو مدل IR230 بهترین جی پی اس برای ماشین به منظور حفظ امنیت وسایل نقلیه ازجمله خودروهای سواری سبک و سنگین و حتی موتور سیکلت ها محسوب می شود. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به قابلیت کارکرد ردیاب IR230 بدون برق تا 72 ساعت، سیستم شنود و از همه مهم تر قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور اشاره کرد.

ردیاب IR230 بهترین مدل جی پی اس خودرو بوده که همه امکانات را درون خود جای داده است. سیستم امنیتی این ردیاب هوشمند خودرو بسیار دقیق است و مالک خودرو می تواند بدون هیچ گونه نگرانی از امنیت خودرو، از این ردیاب ماهواره ای خودرو استفاده کند.

ردیاب خودرو

 

با خرید بهترین جی پی اس ایرانی از امنیت خودرو خود مطمئن شوید

ردیاب آهنربایی IR 1500، ردیاب مغناطیسی IR180، ردیاب فندکی IR140، جی پی اس دیاگی IR90 و ردیاب ماهواره ای IR230 بهترین gps برای خودرو هستند. شما با توجه به محل قرارگیری ردیاب و نوع استفاده خود می توانید یکی از آن ها را تهیه کنید. مراکز مختلفی به ارائه و فروش انواع ردیاب می پردازند؛ اما برای اطمینان از محصول نهایی و حفظ اطلاعات شخصی، پیشنهاد می کنیم حتما به مراکز معتبر مانند ایران رهیاب مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده بهترین جی پی اس خودرو در ایران است که محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.