بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

ترانزیت از بند دیر 100 درصد رشد داشت

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ترانزیت از مبدا بندر دیر بیش از یکصد درصد افزایش داشته است.

ترانزیت از بند دیر 100 درصد رشد داشت
تین نیوز

راحله پورمحمد در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از بندر دیر اظهار کرد: در ۲ ماهه امسال ۴۳ هزار و ۷۴۶ تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد که با توسعه زیرساخت ها انتظار می رود تا پایان سال شاهد رشد قابل توجه میزان تخلیه و بارگیری در مقایسه با سال ۱۴۰۱ باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پورمحمد افزود: در این بندر به عنوان کانون صادرات به کشور قطر تسهیلات ویژه ای برای تجار و بازرگانان پیش بینی شده که امیدواریم در سایه این حمایت شاهد ارتقا روزافزون عملکرد بندر دیر باشیم.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر تصریح کرد: با نگاه ویژه این سازمان به بندر دیر و چشم انداز روشن افزایش صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه قطر، بندر دیر می تواند نقش آفرینی فعالی در این حوزه داشته باشد.

پورمحمد ادامه داد: پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ از آبان سال گذشته عملیاتی شده و اکنون با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از مجموع این چهار پست اسکله رمپ، ۲ پست آن در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر یادآور شد: اجرا پروژه محوطه سازی به مساحت سه هکتار از پروژه های ارزشمند بندر دیر است که در تسهیل فعالیت های تخلیه و بارگیری نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.