بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از فردا در خراسان جنوبی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از فردا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سطح استان خبر داد.

پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از فردا در خراسان جنوبی
تین نیوز

بیرجند| سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سطح استان آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز ، علی اکبر مزیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت  اینترنتی و حضوری آغاز می شود.

وی بیان داشت: دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه های عمومی و اختصاصی مسافر استان مسئول ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بر فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز تاکید کرد و افزود: در حال حاضر ۸۰۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

مزیدی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت، مؤسسه و شرکت حمل و نقل فعالیت دارند و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

وی اذعان داشت: در بخش جابجایی مسافر به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافرین سامانه لیست انتظار مسافرین در بستر سامانه های فروش بلیت اینترنتی به آدرس  www.payaneha.ir و www.payaneha.com، اجرا شده است.

مزیدی یادآور شد: بخش حمل و نقل مسافر استان با تمامی ظرفیت ارائه خدمت به مسافرین و زائران حرم مطهر رضوی در زمان اجرای طرح جابجایی مسافرین نوروزی را انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.