بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

۴ پروژه در بندر امیرآباد به ارزش بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان افتتاح شد

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ضمن بازدید از بندر امیرآباد، ۴ پروژه بندری به ارزش بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان را افتتاح کرد.

۴ پروژه در بندر امیرآباد به ارزش بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان افتتاح شد
تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ضمن بازدید از بندر امیرآباد، ۴ پروژه بندری به ارزش بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان را افتتاح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ضمن بازدید از بندر امیرآباد ۴ پروژه بندری را به ارزش بیش از ۲۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح کرد.

بر اساس اعلام مدیر کل بندر امیرآباد ۲ پروژه از این ۴ پروژه با سرمایه بخش خصوصی و ۲ پروژه دیگر نیز جزو پروژه های سرمایه ای و دولتی بود که در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان به افتتاح رسید.

پروژه های بندری افتتاح شده با سرمایه بخش خصوصی شامل کارخانه تولید خوراک دام و طیور برای شرکت آرین پروتئین سویای پارس به ظرفیت ۴۸ هزار تن، با اشتغالزایی ۳۰ نفر و پروژه احداث مخازن روغن خوراکی متعلق به شرکت آرین پروتئین سویای فارس، با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر است که امروز توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

همچنین، پروژه های سرمایه ای و دولتی افتتاح شده در بندر امیرآباد شامل سیستم اطفای حریق بندر با ۲۷ کیلومتر لوله گذاری به شکل فنی از نوع پلی اتیلن در محدوده ۱۱۳ هکتار از اراضی عملیاتی بندر ربا اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی مدت ۳۲ ماه و پروژه مرکز نگهداری تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا، سوله ای به مساحت ۵۲۰ مترمربع در محوطه ۳۵۰۰  مترمربع با راه دسترسی به طول ۱۰۰ متر و عرض ۱۲ متر به افتتاح رسید.

گفتنی است، در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران، دستگاه کمک ناوبری ILS فرودگاه شهدای ساری و همچنین پارک جنگلی شهید نوبخت و ۸۴۳۳ واحد مسکونی افتتاح و ۱۴۷ قطعه زمین در مازندران به متقاضیان طرح جوانی جمعیت واگذار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.