| کد خبر: 271947 |

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با محوریت گسترش همکاری های فنی و تخصصی در حوزه حمل ونقل جاده ای

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت راه اندیش ژرف مانا نظر (راژمانا) باهدف ایجاد و گسترش همکاری های فنی، تخصصی و تولید پیوست علمی تفاهم نامه سه جانبه امضا کردند.

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت راه اندیش ژرف مانا نظر (راژمانا) باهدف ایجاد و گسترش همکاری های فنی، تخصصی و تولید پیوست علمی تفاهم نامه سه جانبه امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، موضوع این تفاهم نامه امضا شده میان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت راه اندیش ژرف مانا نظر (راژمانا) شامل اجرای طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی، جانمایی و طراحی شبکه زنجیره ای تیرپارک ها در سطح کشور و ایجاد تیرپارک در پنج نقطه در سطح شبکه راه های کشور با پیوست علمی و پدافند غیرعامل است.

بر مبنای این گزارش در این تفاهم نامه، زمینه همکاری های سه جانبه توسط کارگروه مشترک در راستای اجرای اهداف و موضوع تفاهم نامه تعیین شده است، همچنین این تفاهم نامه سه جانبه به سایر همکاری های احتمالی باهدف رفع چالش های ملی در حوزه حمل ونقل جاده ای پرداخته شده است.

این گزارش حاکی است باتوجه به اهداف و ماهیت تفاهم نامه، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نسبت به تأمین زنجیره اطلاعات، صدور مجوز دسترسی و معرفی به ادارات و سازمان های مرتبط اقدام می کند.

بر مبنای گزارش یاد شده همچنین دانشگاه علم و صنعت ایران وظیفه ارائه طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی، جانمایی و طراحی شبکه زنجیره ای تیرپارک ها در سطح کشور با پیشنهاد مکانی برای صدور موافقت اصولی احداث تیرپارک در پنج نقطه از سطح شبکه راه های کشور به انضمام پیوست علمی و پدافند غیرعامل را عهده دار شده است.

شرکت راه اندیش ژرف مانا نظر (راژمانا) نیز در خصوص تأمین هزینه های لازم برای این منظور توافق کرده و مقرر شده است، قراردادی بر پایه مفاد این تفاهم نامه بین دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت راژمانا منعقد شود.

از سویی مقرر شده است درصورتی که شرکت راژمانا به منظور تسریع در ایجاد زنجیره تیرپارک، زمین هایی را در محورهای ترانزیتی کشور شناسایی کند، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بررسی کارشناسانه نسبت به صدور مجوز موردی اقدام کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.