بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

پروازها از ایران به مقصد ارمنستان و جمهوری آذربایجان برقرار است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دنبال برقراری صلح و آتش بس، پروازهای بین ایران و دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان از سر گرفته شد.

پروازها از ایران به مقصد ارمنستان و جمهوری آذربایجان برقرار است
تین نیوز

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پس از چندساعت از اعلام لغو پروازها به ایروان و باکو، گفت: به دنبال برقراری صلح و آتش بس، پروازهای بین ایران و دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان از سر گرفته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یازرلو اظهار کرد: به دنبال عملیات نظامی در منطقه قره باغ در روز ۲۸ شهریور که مورد مناقشه بین دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان است، سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله با هماهنگی نهادهای ذیربط و دستگاههای بین المللی نوتامی مبنی بر لغو پروازها بین ایران و کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان با هدف حفظ ایمنی مسافران صادر کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط روز گذشته ترافیک پروازی منطقه از آسمان جمهوری آذربایجان و ارمنستان به سمت آسمان ایران تغییر و ترافیک منطقه مورد پذیرش قرار گرفت.

یازرلو تصریح کرد: اکنون سطح تنش بین دو کشور کاهش یافته و با توجه به توافق صلح و آتش بس موجود و همچنین هماهنگی های بعمل آمده با نهادهای ذیربط از جمله وزارت امور خارجه، پروازها در مسیرهای مذکور به حالت عادی بازگشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.