◄ فرودگاه مهرآباد آماده میزبانی از ۹۰۰ هزار مسافر نوروزی شد
تیننیوز | فرودگاه بینالمللی مهرآباد پرترافیکترین فرودگاه ایران به شمار میآید و سالانه میلیونها مسافر از طریق آن اعزام و پذیرش میشوند. به بهانه فرارسیدن تعطیلات نوروز با مدیرکل فرودگاه بینالمللی مهرآباد به گفتوگو پرداختیم تا از وضعیت این فرودگاه در ایام نوروز ۹۶ مطلع شویم. به گفته وی، بخشهای مختلف فرودگاه پایتخت درحال آماده شدن است که علاوه بر عرضه چهره متفاوتی از فرودگاه مهرآباد، آمادگی میزبانی از ۹۰۰ هزار مسافر نوروزی را دارد.
علی رستمی در گفتوگو با خبرنگار تیننیوز عنوان کرد: برای استقبال از مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد، ۵ کمیته نظارت بر خدمات فرودگاهی، نظارت بر قیمتها، برقراری نظم و امنیت، فنی و مهندسی و عملیات در حوزه ایمنی و سطوح پروازی را ایجاد کردیم تا بخشهای مختلف فرودگاه را از اسفندماه امسال تا پایان تعطیلات نوروز۹۶ رصد کرده و در صورت بروز مشکلات آنها را برطرف کنند.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما در این فرودگاه ایجاد آرامش و رفاه برای مسافران است و متقابلا از مسافران میخواهیم در صورت بروز مشکل، آن را با مدیر ترمینال در میان بگذارد، قطعا به سرعت موضوع بررسی و برطرف میشود.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد ر پاسخ به این سوال که «در نوروز ۹۶ آمادگی میزبانی از چه تعداد مسافر را دارید؟» گفت: در سال ۹۵ حدود ۱۷ میلیون مسافر از طریق فرودگاه بینالمللی مهرآباد اعزام و پذیرش شدند و در نوروز امسال نیز آمادگی میزبانی از ۹۰۰ هزار مسافر را داریم.
وی افزود: همچنین در این ایام تلاش کردیم با گسترانیدن سفره هفت سین و گلآرایی داخل و محوطه ترمینالها، فضای متفاوت و نوروزی را در مهرآباد ایجاد کنیم.
رستمی در پاسخ به این سوال که «در نوروز هر سال تعداد زیادی مسافر در فرودگاه مهرآباد اعزام و پذیرش میشوند در این میان غرف دایر شده در فروگاه به ارایه خدمات و فروش سوغات مشغول هستند، در صورت گرانفروشی این غرف، شما با آنها چه رفتاری خواهید داشت؟» بیان کرد: با هر غرفهداری که اقدام به گرانفروشی کند با قاطعیت برخورد میکنیم، در حقیقت اگر مسافری نسبت به گرانفروشی غرفهای اعتراض داشته باشد همان لحظه با غرفهدار برخور میکنیم. همچنین اگر این گرانفروشی استمرار پیدا کند، امکان دارد عذر غرفهدار را از فرودگاه بخواهیم.
وی در ادامه ضمن تقاضا از مسافران فرودگاه مهرآباد برای همکاری مناسب با ارگانهای حاضر در فرودگاه و کارکنان فرودگاهی، گفت: مسافران در هنگام بروز هر مشکلی به دفاتر ترمینالی مراجعه کنند تا آن را به سرعت برطرف کنیم. همچنین مسافران قبل از حضور در فرودگاه به ویژه در شرایط جوی خاص با شماره تلفن ۱۹۹ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی فرودگاه مهرآباد مراجعه کنند تا از وضعیت پروازها مطلع شوند.
ارزیابی خدمات فرودگاهی با پیامک
مدیرکل فرودگاه بینالمللی مهرآباد یادآور شد: همچنین برای ارزیابی خدمات فرودگاهی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ فرودگاه را راهاندازی کردیم تا مسافران ما را از خواستههای خود در زمینههای مختلف نظیر نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، نظافت ترمینالها و فرودگاه مطلع کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.