| کد خبر: 95950 |

◄ سفر ​هواپیمای فلایت‌چک به فرودگاه مشهد

تین‌نیوز| سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی با بیان اینکه وارسی طرح‌های خروجی و سیستم ILS فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با موفقیت انجام شد، گفت: هواپیمای فلایت‌چک به قصد وارسی طرح‌های ورودی، خروجی و سیستم‌های کمک ناوبری فرودگاه بین‌المللی مشهد صبح امروز (27 تیرماه) فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد مشهد ترک کرد.

عبدالرحیم کاشف‌ علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، عنوان کرد: هواپیمای فلایت‌چک پنج‌شنبه(24 تیرماه) سه طرح ورودی و سه طرح خروجی جدید فرودگاه مهرآباد را وارسی کرد. همچنین در این عملیات پروازی چک دستگاه کمک ناوبری VOR رودشور انجام شد.

وی افزود: طی دو روز گذشته 2 طرح خروجی فرودگاه امام خمینی(ره) نیز چک شد. چک پروازی این طرح‌ها باعث روان‌سازی و بهبود ترافیک هوایی این دو فرودگاه می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی در ادامه از سفر هواپیمای فلایت‌چک به فرودگاه مشهد خبر داد و گفت: اکنون این هواپیما در فرودگاه مشهد نشسته است و از صبح روز دوشنبه(28 تیرماه) ماموریت خود را آغاز می‌کند. فلایت‌چک طی این سفر وظیفه وارسی دستگاه‌های کمک ناوبری DVOR و ILS  را برعهده دارد. بخشی از این ماموریت نیز به چک 3 طرح خروجی و 3 طرح ورودی فرودگاه مشهد اختصاص دارد.

وی یادآور شد: عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مهرآباد و فرودگاه امام خمینی(ره) با همكاری صمیمانه متخصصان اداره‌كل مراقبت پرواز، واحد مراقبت پرواز فرودگاه مهر آباد و فرودگاه امام خمینی(ره) و همكاران اداره‌كل ارتباطات و ناوبری با پرسنل مركز آموزش فنون و خدمات هوایی انجام شد. هچنین پس از وارسی پروازی فرودگاه مشهد، قطعا در هفته جاری نوبت به فرودگاه بیرجند می‌رسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیدوار 0 0

    چند سال طول کشید تا این هواپیمای بیچ کرافت و غربی برای فلایت چک و کالیبره نمودن فرودگاه های مسئله دار کشور مورد استفاده قرار گیرد، امیدواریم به سرنوشت فالکن قبلی دچار نشود، تحریم ها واقعا کمر صنعت را خرد نموده اند و دوستان کماکان از مدیران سنتی و بعضا وابسته در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوائی و سازمان هواپیمائی استفاده می کنند، آیا زمان تغییر و سپردن امور و کاربلد های واقعی فرا نرسیده؟ از هوانوردی روز جهان ۳۵ سال عقب افتاده ایم۰فلایت چک با هواپیمای ملخی دست چندم در سال ۲۰۱۶!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه بر سر هوانوردی آورده اید عزیزان؟