| کد خبر: 101251 |

خط ۳ پر انتقادترین خط مترو است

تین‌نیوز| قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با راه اندازی سر سوزن در بخش شمالی خط 3مترو، سرفاصله این مسیر کاهش پیدا می کند.
 

علی عبدالله پور قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه خط 3 پر مخاطب ترین و پر انتقادترین خط مترو به شمار می رود، گفت: بخش شمالی خط 3 مترو در حال توسعه و تکمیل است و با توجه به روند تکمیل کارهای ساختمانی و حرکت قطارها باعث گرد و غبار در ایستگاه ها و تونل ها می شود.
 
وی بیان کرد: گرد و غبار در خط 3 مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرده است که البته برای این مشکل هم اقداماتی انجام داده ایم که مهمترین آن نصب برزنت و پنل گچی است که با این اقدام از شدت ورود گرد و غبار به داخل ایستگاه های خط 3 جلوگیری کردیم.
 
قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان به کاهش سرفاصله خط 3 اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های در دست انجام تکمیل سر سوزن بخش شمالی خط 3 مترو است که با راه اندازی آن سرفاصله این مسیر از 15 به 10 دقیقه کاهش می یابد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Irani 0 0

    سوال این است که چرا ساخت یک متر مترو طبق گفته درویش تقریبا ۳۳ میلیون دلار هزینه دارد؟؟!!!!!این رقم نشان از سوء مدیریت شدید و وحشتناک دارد۰ عملییات حفاری و تونل سازی و حتی ایستگاه سازی هرگز ربطی به تحریم ها نداشته و ندارند، پس ادعای گران بودن واهی است۰ روش حفاری ونوع جداره سازی بتنی و ابعاد تونل و نحوه اجرای تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی جملگی در قیمت تأثیر گذارند۰در لندن که ساخت و ساز تونل مترو بسیار سنگین است و البته روش حفاری متفاوت است، هر متر تونل سازی در پروژه کِراس رِیل درحدود ۱۰ میلیون دلار هزینه در بر دارد، آنهم با جداره سازی دوبل بتنی و کنترل تمامی نشطی های دائم و ریل گذاری و کلیه تأسیسات مکانیکی و الکتریکی۰اینرا کسی می نگارد که خود مسئول برنامه ریزی ساخت و مالی این پروژه عظیم بوده و هست و هموطن شماست که البته در تبعید اجباری است۰ حال چگونه است که آقای درویش با دستمزدهای ریالی و مصالح ساخت ریالی و حتی هزینه های ریالی دستگاه حفار ۳ برابر لندن مترو تحویل می دهد؟! یک جای کار بشدت می لنگد۰یا درویش هیچ از مترو نمی داند یا آنکه پیمانکاران کلاهبردارند یا آنکه روشهای اجرا کاملا اشتباهند۰توصیه می شود آقای درویش چند کارشناس مستقل سالم و کاربلد، خارج از بدنه سازمان متبوعش بکار گیرد تا متوجه شود برای هر متر مترو ۳۳ میلیون دلار لازم نیست و حتی اگر امثال ما که در تبعیدیم باو یاد خواهیم داد که چگونه منابع مالی بدون نیاز به منابع دولتی و فقط از شهرداری و منابعی که ما می دانیم کجاست، قابل تأمین هستند، بشرطیکه صادقانه امثال ما بدور از سیاسی بازی بخدمت گرفته شوند۰پیشنهاد از ما عمل از آقای درویش، ما که برای خارجی ها مترو می سازیم، چرا برای وطن خود نسازیم؟