| کد خبر: 102218 |

◄ بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه امام‌خمینی(ره)

تین‌نیوز| رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه امام‌خمینی(ره) و روند توسعه و پیشرفت فیزیكی ترمینال سلام این فرودگاه بازدید کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز، در این بازدید كه معاون هوانوردی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران كل این سازمان هواپیمایی کشوری عابدزاده را همراهی می‌كردند؛ از ترمینال سلام، ایرساید، برج مراقبت، مخابرات هوانوردی، ایمنی زمینی، الكترونیك و ناوبری هوایی بازدید به عمل آمد.

در این دیدار رئیس سازمان هواپیمایی كشوری، مدیران و كارشناسان بخش‌های مختلف فرودگاه از جمله عملیات، الكترونیك مخابرات و ایمنی زمینی نقطه نظرات كارشناسی خود را در زمینه‌های مختلف الزامات ارتقا حفظ ایمنی و توسعه فرودگاه به تفصیل بیان كردند.

در ادامه علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی كشوری نیز ضمن تقدیر از اظهارنظرهای كارشناسی و بیان جایگاه فعلی هوانوردی كشور و لزوم هماهنگی و انسجام نیروهای مخلص صنعت به خصوص فرودگاه حضرت امام (ره) كه اولین مركز مورد قضاوت مسافران خارجی است تاكید كردند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره)،رئیس سازمان هواپیمایی كشوری همچنین با بیان اینكه اداره صنعت حمل‌ونقل هوایی كشوری مستلزم روش و متد جدید است گفت: بحمدالله باور و توجه به این صنعت به وجود آمده و همان‌طور كه در مساله آزادسازی نرخ بلیت هواپیما و شبكه پروازی شاهد آن بودید مراحل بعدی را در جهت تامین انتظارات مردم طی خواهیم كرد.

وی گفت: یقینا به حسب انجام وظیفه و به عنوان روش كارشناسانه نقطه نظرات شما نیز منتقل تا مورد استفاده قرار گیرد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Irani @ yahoo. com 0 0

    مدتی است بدلیل عدم پرداخت به پیمانکاران پروژه های اجرائی فرودگاه امام، شامل پایانه سلام و ملزومات باند جنوبی با کندی پیش می رود و حتی متوقف شده است، علیرغم ادعاهای مسئولین سازمان و شرکت و دفتر مجری طرح هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و کمافی السابق گزارشات پیشرفت کار مجعول و غیر واقعی است، مشاهده تصاویر ماهواره ای مورخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ کاملا نشان می دهد کارها لاک پشتی و بسیار عقب تر از وعده های پوچ مسئولین هستند، این در حالی است که وزیر محترم، آقای مهندس آخوندی می خواهد ظرفیت فرودگاه را از ۶ میلیون به ۵۰ میلیون برساند، احتمالا در قرن آینده میلادی!!!!! وجالب تر آنکه بعضی ها با عجله ای سرسام آور می خواهند شهرک فرودگاهی بسازند و پای فرانسوی و هلندی ها را برای بودجه های عمرانی به فرودگاه باز کنند۰ پایانه موجود با کمبودها و نقائص فراوان سال ۱۳۸۲ افتتاح شد و کماکان ناقص است!!!! آیا بهتر نیست بجای فرافکنی و خاکبازی نخست بودجه ها تأمین و ملزومات بنیادین فرود گاه از دیدگاه جابجائی مسافر و بار و عملکرد خطوط هواپیمائی احداثگردند، بعد بفکر بازی با شهرک فرودگاهی و شرکت سازی و شعار سازی باشند؟ با آقایان موجود در رأس امور در فرودگاه و شرکت و سازمان بعید است این فرودگاه تا سال ۱۴۷۵ هم بتواند ۵۰ میلیون مسافر را پردازش کند۰رخصت دهید تا متخصصین واقعی فرودگاهی ایرانی وارد گود شوند، همانی که پایانه های ۲ و ۵ فرودگاه هیثروی لندن را ساخت، پیدایش کنید، او بهترین ایرانی برای فرودگاه امام است و مدتی هم مشاور عالی مجری فرودگاه امام در دهه ۷۰ خورشیدی بود۰