| کد خبر: 104874 |

فراخوان ثبت نام سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

تین‌نیوز| سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 19 دی 1395 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود. این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد. در این کنفــرانس، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی گردهم می آیند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد «روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا» کسب نمایند.

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) چیست؟
این کنفرانس از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتباطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟
چه کسانی در این کنفرانس شرکت می کنند:
1. شاغلان روابط عمومی
2. مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی
3. ارتباط گران و روزنامه نگاران
4. مدیران خدمات مشتریان
5. مدیران توسعه کسب و کار

برنامه های کنفرانس چیست؟
برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

بشرح زیر می باشد:
ـ ارائه سخنرانی های کلیدی
ـ برنامه های رقابتی
ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
ـ انتشار ویژه نامه کنفرانس
ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و گواهی مهارت حرفه ای

شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:
1. بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.
2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.
3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟
این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارایه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر اعلام می نماید:

1. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوا مبتنی بر دانش
2. روابط عمومی دانش محور و سیستم های مدیریت محتوا به عنوان یک زیرساخت علمی
3. روابط عمومی دانش محور و فن آوری های معنایی در سیستم های مدیریت محتوا
4. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوای یکپارچه
5. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوای سازمانی
6 . روابط عمومی دانش محور، اعتبار محتوا و پوشش رسانه ای
7. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی موبایلی
8. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی اینترنتی
9. روابط عمومی دانش محور و بازاریابی محتوا

ارکان کنفرانس
ـ دبیرکل کنفرانس: جناب آقای دکتر مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و رییس انجمن متخصصان روابط عمومی
ـ دبیرعلمی کنفرانس: جناب آقای دکتر حسن بشیر دانشیار دانشگاه امام صادق(ع)

برگزارکننده
موسسه کارگزار روابط عمومی

انجمن های روابط عمومی
ـ انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا)
ـ انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی
ـ انجمن متخصصان روابط عمومی

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:
www.irancpr.ir
www.shara.ir

پست الکترونیک:
kargozar80@yahoo.com
info@iranpr.org

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.