| کد خبر: 110811 |

هنوز تصمیمی برای عزل مدیران راه آهن گرفته نشده

تین‌نیوز| قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی با بیان این که با مقصران احتمالی سانحه ریلی تصادف دو قطار سمنان- مشهد و تبریز- مشهد در شاهرود، برخورد خواهیم کرد، گفت: به زودی آخرین جزییات از علت سانحه مطرح شده در کمیسیون عالی سوانح ریلی اطلاع رسانی می شود.

 احمد خدایی  با بیان این که هنوز برنامه‌ای برای عزل مدیری در مجموعه راه آهن اعلام نشده است، اظهار داشت: تا اعلام علت نهایی سانحه ریلی صبر خواهیم کرد.

وی افزود: اگر تقصیر افراد در بروز این سانحه محرز شود به طور قطع با این افراد برخورد جدی خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان این که برای بروز این سانحه و از دست دادن هموطنان‌مان از مردم عذر خواهی می‌کنیم، گفت: در حال حاضر هنوز تصمیمی برای عزل مدیری نگرفته‌ایم.

وی گفت: کمیسیون عالی سوانح ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است و به زودی آخرین جزییات از علت سانحه ریلی روز گذشته اعلام می شود.          

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    آقای{…} خود شما که بستگانت پیمانکار سیستم ATC هستن عزل شوی و به اشد مجازات برسی

    • 0 0

      دمت گرم زدی تو خال

  • 0 0

    سلام، راجع به این حادثه تاسف بار دونکته عرض کنم: اول، استفاده بیش از حد و غیر مجاز از مواد قابل اشتعال در فضای داخلی واگن ها مثل چوب و حتی فرش معمولی هست که کاملا از نظر استاندارد ها ممنوع هست و قطعا در این حادثه باعثشده که مجروحین اولیه زنده زنده در اتش بسوزند. دوم، طراحی و پیاده سازی بسیار ضعیف و تکنولوژی قدیمی که در سیستم ATC داخلی سازی شده استفاده شد. متاسفانه شرکت ایرانی که متولی این پروژه عظیم بود کاملا با رابطه انتخاب شد و تجهیزات سیگنالینگ نصب شده بکلی فاقد استاندارد های ریلی جهانی بروز هستند. وقتی در سطح جهانی سه یا چهار شرکت بین المللی کار سیگنالینگ، کنترل عملیات و ATC رو انجام میدند، چرا ما اصرار داریم یک کپی دست چندم ناقص داخلی علم کنیم بدون اینکه شریک تکنولوژی مناسبی داشته باشند و حتی گواهی نامه های لازم رو بگیرند، انتظار داریم قطار یا لکوموتیو کشور های دیگه هم از کشورمون عبور کنند.