| کد خبر: 110979 |

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

وزارت راه و شهرسازی را از ریل اصلی خارج نکنید

تین‌نیوز| نماینده مردم سراوان در مجلس با بیان اینکه مسأله‌ای که اخیراً اتفاق افتاده خطای انسانی بوده است، گفت: با توجه به شرایط دولت در ماه‌های پایانی مطرح‌ کردن چنین موضوعاتی وزارتخانه را از ریل اصلی خارج می‌کند و ما باید علاج درد را پیدا کنیم.
 

 محمدباسط درازهی، با بیان اینکه با استعفای یک فرد و یا استیضاح‌کردن مشکل حل نمی‌شود، گفت: همانطور که رهبری فرمودند باید علاج درد مشکلات را پیدا کنیم، مسأله‌ای هم که اخیراً اتفاق افتاده سیاسی نبوده و خطای انسانی بوده است.

وی افزود: بنابراین این‌که خطای انسانی از کجا سر زده باید همان را پیدا کرده و نسبت به اصلاح آن اقدام کرد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که دولت دارد و در ماه‌های پایانی خود قرار دارد مطرح کردن استیضاح وزارتخانه را از ریل اصلی خارج می‌کند. به عنوان مثال در مورد آموزش و پرورش شاهد بودیم که به جای خدمت کردن تمام تمرکز وزارتخانه به مجلس بود.

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد مطرح کردن استیضاح به صلاح کشور نیست و در شأن مجلس هم نیست، اگر در اوایل کار دولت و یا در میانه آن قرار داشتیم طبیعتاً باید فردی که خطا کرده از مسئولیت خود کناره‌گیری می‌کرد.

نماینده مردم سراوان در مجلس با تأکید بر اینکه کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون اصلی باید کارگروه تخصصی برای بررسی موضوع را تشکیل دهد، گفت:‌ در حال حاضر چون نماینده‌ها در حوزه‌های انتخابیه هستند نمی‌توان تصمیم خاصی اتخاذ کرد. امیدواریم تا هفته آینده که مجلس کار خود را آغاز می‌کند وضعیت مشخص‌تر باشد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Sjza۴۵ @ yahoo. com 0 0

    سلام برادر بزرگوار به نظر خیلی از همکاران ایشان خیلی وقت قبل باید به هر طریقی از سمت وزارت برداشته میشد، چون بعد از انتصابات هیچگونه نظارتی بر زیر مجموعه خودشان نداشتند که چه افرادی در چه شغلهای حساسی دربخش ریلی به افراد نالایق واگذار شد. مجلس باید پیگیر موضوع شود که چرا با توجه به نامه های مختلف سازمان بازرسی کل کشور شغلهای حساس فنی به چه دلیل به بخش خصوصی واگذار شد چرا اکثر اعتبارات و بودجه راه آهن صرف کارهای بیهوده شد. برای مثال همین خرید ۵۰۰دستگاه لکوموتیو برقی. کدام خط راه آهن برقی شده که ایشان مبادرت به خرید کردن …برادر بزرگوار اگر کمی مجلس به فکر حقوق و معیشت کارمندان راه باشد شاهد چنین حوادثی نیستیم. بنده بعداز نزدیک به سی سال خدمت متوجه شدم قبلا بعداز وزارت نفت راه آهن بهترین حقوق را دارا بود ولی الان پست ترین حقوق کارکنان دولت درراه میباشد سخترین کار کمترین حقوق