| کد خبر: 123161 |

◄ ​تراورس، رکورد تولید روزانه تراورس را شکست

تین‌نیوز|

ثبت رکوردی جدید در تولید تراورس بتنی در اندیمشک در خلال پیشروی نصب خط دوم اندیمشک اهواز از سوی شرکت تراورس صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ خط دوم اندیمشک-اهواز که از خرداد 94 آغاز شد و تا مهر 95 به پیشرفت 90% رسیده است هم‌اکنون در مرحله نصب خط از سوی شرکت تراورس بوده و در این بخش پیشرفت چشمگیری در آن دیده می‌شود. هم اکنون شرکت تراورس در مرحله نصب خط در بلاک میان‌آب-آهودشت محور جنوب به فعالیت می‌پردازد.

لازم به ذکر است با تلاش مدیریت و پرسنل کارخانه تولید تراورس بتنی اندیمشک، تولید روزانه در این کارخانه از مرز 2000 عدد در روز گذشت.

در همین خصوص مصطفی معینی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه راه‌آهن (تراورس) در پیامی از اقدامات کارکنان این کارخانه تشکر کرد.

در ادامه پیام تقدیر مدیرعامل شرکت در خصوص شکستن رکورد تولید در کارخانه اندیمشک می‌آید:

«لیس الانسان الا ما سعی

مدیریت و پرسنل محترم کارخانجات تولید تراورس بتنی اندیمشک

تلاش و همیت والای مدیریت و کارکنان آن کارخانه موجبات شکستن رکورد تولید روزانه و رسیدن به سقف تولید بالای 2 هزار عدد تراورس بتنی در روز گردید. زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و اثرگذار شما را ارج نهاده و وجود شما را مایه افتخار و مباهات شرکت و کشور عزیزمان می‌دانیم.

بی‌شک حیات، بالندگی و استقلال هر مجموعه مرهون کار، تلاش و مجاهدت‌های ارزشمند پرسنل آن است و با وجود تلاش‌گران عزیزی همچون شما، ایران اسلامی برای همیشه سربلند و پیروز و در تمامی عرصه‌ها باقی و برقرار خواهد ماند، بدین‌وسیله با عنایت به آیه شریفه «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» و به پاس این زحمات ارزنده از همگی شما عزیزان تقدیر و تشکر می‌شود. امید آنکه با حفظ و تداوم شرایط موجود، در راه اعتلای صنعت ریلی ایران اسلامی، بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

مصطفی معینی
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس)»
 
                                  

شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) در راستای اصل 44 قانون اساسی کشور در اردیبهشت ماه سال 1389 به بخش خصوصی واگذار شد. فلسفه وجودی این شرکت کمک به توسعه و نگهداری راه‌آهن کشور است و در همین راستا وظائف اصلی شرکت تولید تراورس برای خطوط راه‌آهن، روسازی، بازسازی خطوط ریلی و نیز نگهداری از خطوط و ابنیه فنی موجود در شبکه راه‌آهن سراسر کشور است البته این شرکت در زمینه توسعه و نگهداری از شبکه ریلی بسنده نکرده و بر اساس سیاست‌های این شرکت فعالیت‌ها را در زمینه‌های عمرانی، راه‌سازی و شوسه گسترش داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Ssadeghi @ gmail. com 3 0

    این مطالب صرفا جنبه تبلیغاتی دارند در صورتی که تولید کارخانجات با دو شیفته شدن هیچ تغییری نسبت به سال قبل نداشته و بدتر از همه حقوق کارگرها و کارمندها هم سه ماهه پرداخت نشده عیدی و سبد کالا هم که پیشکششون باشه