◄ سیمفا در آستانه نوروز هزاران نفر را سرگردان کرد
تیننیوز| دبیر انجمن صنفی مراکز معاینه فنی کشور قطعی سامانه سیمفا در چند روز اخیر را محصول عدم برنامهریزی دقیق این سامانه عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار تیننیوز، علوی با اشاره به قطعی چند ساعته سامانه سیمفا در هفته گذشته، اظهار داشت: این اتفاق متاسفانه در روز گذشته با قطع ۸ ساعته به اوج خود رسید.
وی در ادامه گفتوگوی با این شبکه خبری افزود: قطعی سامانه سیمفا و عدم سرویسدهی به مراجعین شاید به دلیل حجم بالای حضور خودرو در مراکز معاینه فنی است که در بدو طراحی سخت و نرمافزار پیشبینی نشده، بود.
علوی با بیان این مطلب که در دو روز گذشته اما این مشکل ۴۴۲ مرکز و کارکنان آنها را نیز با چالش مواجه کرد، گفت: صفهای طولانی، اوج نارضایتی مردم را در پی داشت که صاحبان مراکز نیز پاسخی در قبال آن نداشتند.
وی در ادامه با تاکید بر نتیجهبخش نبودن پیگیریها در مدت زمان یاد شده، ابراز داشت: تنها مرجعی که در این باره پاسخگوی درخواست صاحبان مراکز بود اتحادیه حملونقل همگانی بود که ساعتی را اعلام کردند که متأسفانه پس از سپری شدن مدت یاد شده بازهم قطعی سامانه ادامه یافت.
علوی با یادآوری وارد شدن خسارت به مراکز و مراجعین از این رهگذر، گفت: با توجه به پیک مراجعات به مراکز معاینه فنی در روزهای پایانی سال، طبیعی است که قطعی سامانه صدمه جبرانناپذیری را متوجه سرمایهگذاران میکند.
علوی تکرار عدم پیشبینی در اینگونه موارد را متوجه سازمان شهرداریها و دهیاریها کشور دانست و تصریح کرد: در تدوین آییننامه ماده ۳ نیز این مشکل بهوضوح قابل مشاهده است.
معاون انجمن صنفی مراکز معاینه فنی کشور، ضرر این قبیل اتفاقات را متوجه نظام و موجب نارضایتی مراجعین به مراکز دانست.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.