| کد خبر: 124408 |

طی حکمی از سوی رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی حمل‌ونقل ریلی؛

بازگشت دوباره مجید بابایی به دبیری انجمن صنفی ریلی

محمد رجبی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی حمل ونقل ریلی طی حکمی مجید بابایی ابراهیم آبادی را عنوان دبیر این انجمن منصوب کرد.

انجمن صنفی حمل ونقل ریلی اواخر دی ماه امسال با انجام انتخابات جدید شاهد ترکیب تازه ای از اعضای هیئت مدیره بود. در اعضای هیئت مدیره تازه انجمن صنفی محمد رجبی به عنوان رئیس هیئت مدیره، عباس فروتن به عنوان نائب رئیس انجمن و علیرضا شیخ طاهری به عنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.

به گزارش تین نیوز، در همین خصوص روز گذشته رجبی، رئیس هیئت مدیره انجمن طی حکمی مهندس مجید بابائی ابراهیم آبادی را به عنوان دبیر این انجمن انتخاب کرد.

 در متن این انتصاب آمده است: «بسمه تعالی. جناب آقای مهندس مجید بابائی ابراهیم آبادی. با سلام.

نظر به سوابق علمی، اجرایی و تعهد جنابعالی و به استناد تبصره یک ماده (22) اساسنامه انجمن و مصوبه مورخ 17/12/1395 هیئت مدیره بدینوسیله به عنوان دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته منصوب می شوید.

امید است با توکل به الطاف الهی، با همکاری اعضا محترم هیئت مدیره و تعاملات لازم با اعضاء محترم انجمن در جهت بهبود فضای کسب وکار بخش خصوصی و حمل ونقل ریلی و نیل به اهداف انجمن در زمینه توسعه حمل ونقل ریلی از طریق ایجاد بسترهای مناسب فعالیت بخش خصوصی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سرمایه گذاران و همچنین در راستای تحقق سیاست های اجرایی اصل 44 و سیاست های خصوصی سازی در راه آهن و قوانین و مقررات مرتبط با آن موفق باشید.

انشاالله با توجه به سوابق درخشان و با تکیه بر توان علمی خود بتوانید در خدمت به جامعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور گام های مؤثری را بردارید.

محمد رجبی

رئیس هیئت مدیره»

لازم به ذکر است بابایی در سال 91 نیز به سمت دبیر انجمن صنفی حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته از سوی محمد سعیدنژاد، رئیس هیئت مدیره وقت انجمن صنفی منصوب شده بود.

بابایی در یکی از آخرین اظهارنظرهای خود در 29 آذر 95 در برنامه پایش در خصوص حادثه ریلی سمنان اظهار داشته است: در حمل ونقل ریلی نباید صرفاً به زیرساخت ها توجه کرد. از سال 89 به بعد روند حمل ونقل باری نسبتاً ثابت بوده است، در واقع در 10 سال گذشته 30 تا 35 میلیون تن بار جابه جا شده است و این در حالی است که در نوسازی ناوگان های بخش مسافربری با مشکلات بیشتری مواجه هستیم. در زیرساخت ما توانایی خیلی خوبی داریم. تمرکز بر رشد سهم بخش ریلی در هر دو حوزه بار و مسافر از اهداف بلندپروازانه ای است که تحقق آن منوط به حرکت در دو مسیر متفاوت است: 1 ــ فراهم نمودن بستر مناسب حمل ونقل متکی بر توانمندی های درون بخشی، 2 ــ فراهم نمودن بستر رقابتی برای بروز استعدادهای ذاتی و توانمندی های بخش ریلی متکی بر اصلاحات برون بخشی.

                        

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.