| کد خبر: 98573 |

◄برگزاری دوره‌های آموزشی «خدمات مشتریان» در جزیره کیش

تین‌نیوز|دوره‌های آموزشی خدمات مشتریان، ویژه پرسنل قشم‌ایر و شرکت «همراه کوشا کیش» در جزیره کیش برگزار گردید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم، شرکت هواپيمايی قشم و با همکاری شركت خدمات فرودگاهی «همراه كوشا كيش»، به منظور بالا بردن هرچه بيشتر سطح کیفی خدمات به مسافران، تدبيری انديشيده تا پرسنل اين دو شركت كه در جزيره كيش همكاری نزدیک دارند، بتوانند از كلاس‌های آموزشی مشترک متعدد و تخصصی در زمينه فعالیت‌ها و امور مربوط به خدمات فرودگاهی بهره‌مند شوند تا از این طریق امکان خدمتگزاری هرچه بهتر به گردشگران اين جزيره زيبا فراهم شود.
 
به گفته حسین عطایی، رئیس ایستگاه کیش شرکت هواپیمایی قشم، اولین دوره ازاین کلاس‌ها با عنوان دوره «خدمات مشتریان»، دوره سه روزه‌ای است که از تاریخ 12 مرداد 95 آغاز شد و با حضور حدود 25 فراگیر در ساختمان آموزش شركت «همراه كوشا كيش» و از سوی این شرکت برگزار می‌شود.

دیگر دوره‌هایی که برگزاری آنها در دستور کار شرکت هواپیمایی قشم قرار دارد شامل؛ خدمات مسافر، كالاهای خطرناک، ايمني در رمپ، لود كنترل و ... می‌باشد که تمامی این دوره ها توسط اساتید برجسته و متخصص برگزار می‌شود.

پس از اتمام این دوره‌ها، مدارک معتبر به شرکت‌کنندگانی که دوره را با موفقیت سپری کرده‌اند اعطا خواهد کرد.
 
 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.