| کد خبر: 99323 |

کتاب متغیر پنهان در سرمایه‌گذاری؛ هادی خانیکی منتشر شد

وبلاگ تین‌نیوز، هادی خانیکی| «متغیر پنهان در سرمایه‌گذاری» عنوان جدیدترین کتاب منتشر شده توسط انتشارات دنیای اقتصاد است که در آن ۱۵ اقتصاددان، فعال اقتصادی و فرهنگ‌پژوه درباره «تاثیر رسانه بر سرمایه‌گذاری» سخن می‌گویند.

در کنار این اقتصاددانان، دکتر هادی خانیکی، عضو هیئت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی نیز در تحلیلی به هم‌پیوندی نقش‌ها در ارتباطات و توسعه اقتصادی پرداخته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.