◄ افزایش مطلوبیت و کیفیت سرویسهای خواب قطارها
تیننیوز| شركت حملونقل ریلی رجا به منظور بهبود در وضعیت خدماترسانی خود در داخل قطارها، نسبت به افزایش مطلوبیت سرویسهای خواب مسافران اقدام كرد.
به گزارش تیننیوز، مدیركل اعزام و خدمات راهبری شركت رجا با اعلام این خبر گفت: رجا با بهرهگیری از توانمندی بخشخصوصی در شستوشو و آمادهسازی سرویسهای خواب، نسبت به افزایش مطلوبیت و كیفیت آنها با رعایت اصول بهداشتی، گامهای مؤثری برداشته است.
سیمین میزانی با بیان اینکه استفاده از آخرین فنآوریهای روز دنیا در لاندریهای مورد بهرهبرداری در شهرهای مختلف بر اساس استانداردها، از جمله مواردی است كه این شركت دنبال میكند، گفت: به همین منظور از سال گذشته این شركت با درج فراخوان در جراید كثیرالانتشار، از سرمایهگذاران و متخصصان حوزه لاندری برای تأسیس لاندری اختصاصی رجا، دعوت به عمل آورده تا همکاری مشترکی در این زمینه آغاز شود که در حال حاضر این موضوع در دست پیگیری است.
بر اساس خبر منتشر شده در روابط عمومی شرکت حملونقل ریلی رجا، مدیركل اعزام و خدمات راهبری رجا، در خصوص تغییرات بوجود آمده در قطارها و خدمات سرویس خواب مسافران افزود: تعیین الگوی هویت بصری قطارهای رجا در ابتدای سال جاری که شامل رنگ، طرح و جنس است و همچنین اجرای آن در پروژههای جدید بازسازی یا تولید واگن، جذابیت، آرامش و اطمینان بیشتر را برای مسافران در قطارها ایجاد میکند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.