| کد خبر: 116348 |

مدیرعامل راه‌آهن در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق پس‌انداز راه‌آهن:

◄ جایگاه صندوق پس‌انداز راه‌آهن در شتاب اقتصاد ریلی

تین‌نیوز|

مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق پس‌انداز راه‌آهن با اشاره به اینکه صندوق پس‌انداز می‌تواند شتاب‌دهنده اقتصاد ریلی کشور باشد خاطرنشان کرد: صندوق پس‌انداز راه‌آهن، مجموعه اقتصادی بالنده و شتاب‌دهنده است که در بخش ناوگان و فنی و زیربنایی می‌تواندحمایت‌های مالی  از راه‌آهن انجام دهد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید صندوق پس‌انداز راه‌آهن صبح امروز با حضور سعید محمدزاده، مدیرعامل راه‌آهن، عباس پور بصیر، مدیرعامل سابق صندوق پس‌انداز راه‌آهن، مجتبی شیواپور، مدیرعامل جدید صندوق پس‌انداز راه‌آهن و جمعی از مسئولان راه‌آهن کشور برگزار شد.

چندی پیش تین‌نیوز در میزگردی مجازی از کارشناسان و کارکنان راه‌آهن در خصوص عملکرد صندوق پس‌انداز راه‌آهن با حضور معاونت این صندوق برگزار کرد که در آن پرسش و پاسخ‌هایی بین کارکنان و مسئول صندوق ردوبدل شده و برخی از شبهات عملکرد این صندوق روشن شد.

سعید محمدزاده، مدیرعامل راه‌آهن در این مراسم گفت: مهم‌ترین بخش راه‌آهن، مجموعه کارکرد صندوق و شرکت‌های وابسته به آن باید باشد. صندوق پس‌انداز راه‌آهن به هر میزان فعالیت اقتصادی و کسب‌وکار وسیع‌تری داشته باشد، به‌طور حتم خانواده راه‌آهن از سود و منفعت آن بهره‌مند خواهند بود. توسعه فعالیت‌های صندوق موجب بالندگی و انگیزه بالای همکاران ریلی می‌شود.

صریح‌ترین انتظار ما از صندوق این است که برای توسعه کسب‌وکار بیش از گذشته ظاهر شوند
محمدزاده با اشاره به اینکه صریح‌ترین انتظار ما از صندوق این است که برای توسعه کسب‌وکار بیش از گذشته ظاهر شوند، اظهار داشت: افرادی که برای کسب‌وکار صندوق پس‌انداز وارد شده و راهکارهای مختلف را جهت کسب سود بیشتر ارائه می‌دهند، بایستی به این نکته مهم توجه داشته باشند که بایستی موجب توسعه فعالیت‌ها و سودآوری واقعی در صندوق شوند.

مدیرعامل راه‌آهن در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه راه‌آهن از اعضای هیئت‌مدیره گرفته تا مدیران در جهت توسعه کسب‌وکار صندوق از هرگونه حمایتی دریغ نخواهند کرد اظهار داشت: حمایت و کمک برای توسعه فعالیت‌های صندوق به مصلحت اقتصاد کشور و بنگاه راه‌آهن خواهد بود. همچنین از بنگاه‌های وابسته به صندوق که ضرر و زیان را به همراه دارند، باید دوری کرد.

محمدزاده در ادامه خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه بر رشد بار و رسیدن به سهم ۳۰ در صد در این بخش تأکید شده است. ظرف ۵ سال آینده رسیدن به این سهم بسیار سخت است اما معتقدم که با حمایت صندوق از بخش ناوگان می‌توانیم موجب رونق بازار شده و با رشد جابجایی بار و رساندن به‌موقع آن‌ها به صاحبان بار و مهم‌تر از همه جذب مشتریان حمل‌ونقل ریلی در این بخش باشیم.

صندوق شتاب‌دهنده اقتصاد ریلی کشور باشد
مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: ما باید در مسئله و مفهوم اقتصاد حمل‌ونقل به یکدیگر کمک کنیم و صندوق نیز در این راستا کمک و یاور راه‌آهن باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با عنوان اینکه بخش زیر بنایی و ناوگان بایستی خواسته‌ها و دغدغه‌های خود را با صندوق برای حمایت بیشتر در میان بگذارند، گفت: در جهت توسعه راه‌آهن و بالا بردن سهم جابه‌جایی بار و مسافر و توسعه خطوط، بایستی صندوق حمایت‌های خود را از این بخش‌ها دریغ نکند و سمت‌وسوی توسعه بازار راه‌آهن را در پیش گیرد.

محمدزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: صندوق پس‌انداز راه‌آهن، مجموعه اقتصادی بالنده و شتاب‌دهنده است که در بخش ناوگان و فنی و زیر بنایی می‌تواند راه‌آهن را حمایت‌های مالی کند و به تعبیری صندوق شتاب‌دهنده اقتصاد ریلی کشور باشد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ۱۳۹۵yzdani @ com 0 0

    باسلام صندوق باید به اعضای خود بجای پول سهام دهد مثلا یکصدهزارتومان پول سال ۹۵هیچ ارزشی نداره{…}