| کد خبر: 221446 |

تاکید مجدد بر تعطیلی دو هفته‌ای تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره وضعیت پاندمی کرونا در تهران هشدار داد و گفت: اگر تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها انجام نگیرد باید منتظر عواقب بدی باشیم.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره وضعیت پاندمی کرونا در تهران هشدار داد و گفت: اگر تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها انجام نگیرد باید منتظر عواقب بدی باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در شروع جلسه دویست و چهل و ششم علنی شورای شهر تهران با تبریک ایام مبارک ولادت خاتم الانبیا، محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت پرداخت و گفت: رسول اکرم، برترین خلقت خداوند در جهان و مصداق کامل انسان کامل و جانشین خداوند در هستی است، قرآن اخلاق پیامبر را یکی از برجسته‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های ایشان می‌داند، اخلاقی که در سعه صدر و تحمل بی نظیر سختی‌ها، تندی‌ها و ناملایمات در راه ماموریت عظیم رسالت تجلی یافت.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص)، با این اخلاق نیکو و مکارم اخلاقی توانست ماموریت بزرگ رسالت را به نتیجه برساند و در سخت‌ترین سرزمین‌ها و خشن‌ترین مردمان، دین مهربانی، مدارا و نیکوکاری را ترویج کنند. رسول خدا، پاسخ بدی را با نیکی، اهانت را با احترام، دشنام را با سلام، زشتی را با زیبایی و خشونت را با مهربانی می‌داد و با این سیره بزرگترین دشمنانش راهی جز گرویدن به اسلام نیافتند. اظهار داشت: متاسفانه در ایام ولادت این یگانه تاریخ بشریت، شاهد دو پدیده زشت هستیم: نخست توهین به مقدسات و اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان که از سوی برخی جریانات مشکوک با حمایت‌های دولتی در غرب، که به نام آزادی بیان، حریم اعتقادات امت بزرگ اسلام را نقض می‌کنند.

هاشمی افزود: بدیهی است که آزار و رنجاندن صدها میلیون مسلمان و تحریک عواطف و احساسات پاک دینی آنان، هرچه باشد آزادی بیان نیست، آزادی بیان در بستر گفتگو و عقلانیت و احترام به یکدیگر مفهوم پیدا می‌کند نه اهانت و تحریک و تحقیر دیگر انسان‌ها.

رئیس شورای شهر تهران، دومین پدیده زشت، رفتار خشونت آمیز گروهی از متحجران به نام اسلام و دامن زدن به اسلام هراسی دانست.

وی در ادامه این سخنرانی در خصوص وضعیت پاندمی کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها را باید انجام دهیم وگرنه باید منتظر عواقب بدی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.