| کد خبر: 221571 |

افتتاح 24 پروژه دریایی و بندری چابهار با حضور وزیر راه

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 24 پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش از هزار نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر چابهار خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 24 پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش از هزار نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان که فردا و از چابهار آغاز می شود، 13 پروژه دریایی و بندری با 4 هزار و 133 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی 11 پروژه عمرانی نیز با 15 هزار و 964 میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

وی اذعان کرد: پروژه ترمینال کانتینری طرح توسعه بندر شهید بهشتی با هزار و 727 میلیارد ریال اعتبار، برق رسانی و آبرسانی به این بندر با هزار و 425 میلیارد ریال و جمع آوری اسکله های نصب سریع و پل دسترسی بندر شهید بهشتی چابهار با 300 میلیارد ریال اعتبار در این سفر به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول اضافه کرد: ساختمان اداری – خدماتی، انبار چندمنظوره کالا، ترمینال کانتینر یخچالی، ساختمان جدید تعمیرگاه تجهیزات استراتژیک و 6 دستگاه باسکول و گیت های ورود و خروج طرح توسعه بندر شهید بهشتی، محوطه سازی و تکمیل دیوارکشی ساختمان های عملیاتی و نصب 6 فروند بویه و علائم کمک ناوبری حوضچه و کانال دسترسی این بندر، تعمیرات اساسی 2 فروند از شناورهای یدک کش، دیوار پیرامونی و ورودی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و قرارداد ساخت، حمل و تحویل یک فروند قایق یگان حفاظت از دیگر پروژه های قابل افتتاح این بندر است.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی با 9 هزار و 140 میلیارد ریال، احداث سیلوی غلات 100 هزار تنی بندر شهید بهشتی با 3 هزار میلیارد ریال، تعمیرات اساسی 60 واحد مسکونی کوی بندر با 300 میلیارد ریال و پروژه احداث شبکه اطفاء حریق و آبیاری قطره ای فضای سبز بنادر شهید بهشتی، شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر چابهار با 250 میلیارد ریال اعتبار نیز فردا آغاز می شود.

آقایی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه پوشش کامل رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان در منطقه A1 دریایی، تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و زیرساخت های ارتباطی در سال 99، پروژه راه اندازی سامانه اکسس کنترل بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید، نصب و بازسازی دکل های مخابراتی و عملیاتی، تعمیرات اساسی و اورهال جرثقیل PPM10 و بخشی از پروژه احداث کریدور لجستیکی از دیگر برنامه های سفر محمد اسلامی به بندر چابهار است.

وی اضافه کرد: وزیر راه در این سفر از پروژه احداث فاز 2 طرح توسعه، احداث شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی اراضی پشتیبانی، تعمیرات اساسی منجر به PM سه باب انبار و پروژه تکمیل لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر شهید بهشتی، دایک حفاظت ساحلی جنوب شرقی این بندر و استحصال اراضی، احداث برج کنترل ترافیک دریایی و پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی بندرچابهار بازدید می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.