بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ مهم ترین مشکل گناباد آب و راه است

یکی از مهمترین راه های اتصالی منطقه به فرودوس، کرمان و یزد، گناباد بوده است که امروزه از یک راه ترانزیتی به یک راه محلی تبدیل شده است.

مهم ترین مشکل گناباد آب و راه است
تین نیوز

رضا نصیری، فرماندار گناباد در حاشیه مراسم افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد گفت: یکی از مهمترین راه های اتصالی منطقه به فرودوس، کرمان و یزد، گناباد بوده است که امروزه از یک راه ترانزیتی به یک راه محلی تبدیل شده است.

پنجشنبه 4 خرداد ماه فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.  آغاز عملیات احداث فرودگاه شهدای گناباد حدود ۳۰ سال می گذرد و به عنوان چهارمین فرودگاه خراسان رضوی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار گناباد، در این مراسم که در محل فرودگاه گناباد برگزار شد، گفت: بعد از افتتاح فرودگاه گناباد شرایط جدیدی خواهد داشت.

رضا نصیری در ادامه از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست نمود، برای مشکلات آب و راه شهرستان مساعدت هایی داشته باشند، متاسفانه یکی از مهمترین راه های منطقه که به سمت فرودوس، کرمان و یزد بوده در گذشته از ما سلب شده به طوری که از یک راه ترانزیتی به یک راه محلی تبدیل شده است.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: اگر کامیون های باری که از بندر به تربت حیدریه، خواف و دوغارون می روند از جاده فعلی گناباد عبور کنند بالغ بر ۲۰۰ کیلومتر مسیرشان کوتاهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم برای تبدیل راه گناباد به دوغارون از یک راه روستایی به راه بین شهری کمک کنید.

نصیری همچنین گفت: اگرچه در کاخک امامزاده برادر امام رضا(ع) را داریم، اما متاسفانه با محرومیت های بسیاری مواجه اند، همچنین در روشناوند مشکل آب دارند.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین مشکل شهرستان موضوع آب و راه است.

یادآور می شود: فرودگاه گناباد به عنوان سومین فرودگاه مسافری استان خراسان رضوی تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.