بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

200 میلیارد تومان، خسارت سیلاب به راه های کشور

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی سیلاب در روزهای گذشته به راه های کشور خبر داد.

200 میلیارد تومان، خسارت سیلاب به راه های کشور
تین نیوز

 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بخشی از تمهیدات آن سازمان را در خصوص سیلاب های اخیر در استان های تهران، البرز ،گلستان، قزوین و خراسان شمالی تشریح کرد و گفت: در مجموع سیلاب های اخیر به راه های استان های درگیر سیلاب یعنی فیروزکوه در استان تهران، قزوین، البرز، گلستان و خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری با اشاره به اینکه با تلاش راهداران تمامی محورها بازگشایی شده است، از ارزیابی دقیق میزان خسارت ها در روزهای آتی خبر داد و افزود: مشکل اصلی سیل هفته گذشته مربوط به محور قدیم کرج - چالوس بود.

اکبری با یادآوری اینکه با افتتاح قطعه اول آزادراه تهران - شمال، ترافیک عمده جاده چالوس به آزادراه منتقل شد و از میزان ترافیک در جاده قدیم کاسته شد تصریح کرد: همین موضوع نیز میزان خسارت ها را در جاده قدیم کاهش داد.

گفتنی است، سیلاب هفته گذشته از ۱۸ خردادماه آغاز شد و تا جمعه برخی از استان ها را  درگیر کرد که با تلاش راهداران تمامی محورها بازگشایی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.