بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

وزارت راه متولی پایانه‌ های مرزی است ​

رئیس سازمان راهداری با تاکید بر تسریع در تکمیل پایانه های مرزی، گفت: اتخاذ سیاست واحد برای تکمیل پایانه های مرزی باعث تسهیل گری در مراودات ترانزیتی می شود.

وزارت راه متولی پایانه‌ های مرزی است
​
تین نیوز

رئیس سازمان راهداری با تاکید بر تسریع در تکمیل پایانه های مرزی، گفت: اتخاذ سیاست واحد برای تکمیل پایانه های مرزی باعث تسهیل گری در مراودات ترانزیتی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، داریوش امانی اظهار کرد: با 26 پایانه مرزی و مطالعه 8 پایانه جدید که طرح جامع آنها در دستور کار ترانزیت کشور است شاهد تسریع در راه اندازی و تکمیل پایانه های مرزی خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ایجاد تسهیل گری است گفت: با نگاه ویژه رییس جمهور در خصوص مدیریت و فرماندهی واحد پایانه های مرزی و واگذاری این مسولیت به وزیر راه و شهرسازی، در قانون برنامه هفتم توسعه این امیدواری وجود دارد تا با توجه به تعدد سازمان ها، در خصوص پایانه های مرزی، راهبری واحد اتخاذ شود و در این خصوص تسهیل گری را شاهد باشیم. 

امانی افزود: با تکمیل پایانه های مرزی در مرز ایران و پاکستان 30 میلیارد دلار ترانزیت جاده ای با دولت پاکستان محقق خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد

    متاسفانه مسیولبن فقط به هنگام مصاحبه حرفهای عالی در مورد اهمیت ترانزیت و افزایش آن می‌گویند اما درعمل هیچ خبری نیست برای نمونه بعد از سالیان پایانه مرزی رازی افتتاح شد بدون آنکه بخش ترانزیت آن برای عبور و مرور کامیونها هم افتتاح و بهره برداری شود مشخص نیست که چرا بخش با اهمیت ترانزیت کامیونها در این مرز این چنین مورد غفلت و سهل انگاری قرار می‌گیرد در حالیکه دو مرز دیگر ایران با ترکیه با ازدحام کامیون و معطلی چندین روزه در عبور و مرور ترانزیتی مواجه میباشد !!!!!

  • کارمند تهران

    ای کاش آمار شما محقق شود ولی با این مدیران مرزها مگر میشود این موضوع محقق شود . اکثر مدیران مرزهای شما مثل مسئول جلفا مانع توسعه است . شما چه فکری میکنی اقای رییس . من البته با حوزه ترانزیت شما کاری ندارم که جای بحث و بررسی دارد .

  • سلماسی

    بدترین پایانه مرزی فپایانه مرزی رازی است . خیلی خنده دار است که حوزه کامیونها را به طبقه دوم ساختمان مسافری انتقال داده اند . فکر کنم که پشت این پایانه هیچ فکری نبوده است . ای کاش کاری نکینم از کشورهای همجوار تقلید کنیم ساخت مرزها را فقط

  • منصوری

    لطفا رییس پایانه های کشوری تعریف متولی واحد را تعریف کنند . متولی واحد در کشورهای همجوار ایران است که دو اداره در مرزها وجود دارد یکی گمرک و دیگری گذرنامه .
    مگر کمرگ وظیفه خود را به پایانه میدهد مگر پلیس و قرنطینه ها وو...... اینکار را انجام میدهند ؟

  • حبیبرضا بیرجندی

    کی به نظر ما توجه میکنه حقوق کم مخارج زیاد

  • ناشناس

    ببخشید ریس خط چی بنویسم خوشت بیاد من ۵۲ سالم سال ۶۶ بچه ۱۴ ساله بودم رفتم جبهه الان یک راننده معدنی های ندارم چی بگم

  • خویی

    بدبخت آقای دکتر نجف زاده نماینده محترم مجلس خیلی کار میکنه و مسئولین را برای انجام کاری به خوی میکشه ولی مسئولین خود مشکل جامعه ما هستند بمانند مسئول پایانه های راهداری کشور