بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

۱۵۰ کیلومتر از راه های شهرستان بوشهر خط کشی شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خط کشی به طول ۱۵۰ کیلومتر در راه های این شهرستان اجرا شده است.

۱۵۰ کیلومتر از راه های شهرستان بوشهر خط کشی شدند
تین نیوز

محمدباقر امیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خط کشی به طول ۱۵۰ کیلومتر در راه های این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیری افزود: طی این مدت یک ۱ کیلومتر از راه های اصلی حوزه استحفاظی مرکز استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

امیری اضافه کرد: نصب ۴۵۰ تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای و ۵۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی، تسطیح و اصلاح شیب شانه راه به طول ۲  کیلومتر، برخورد با دستفروشان حاشیه راه ها به تعداد ۲۵۰ مورد از دیگر فعالیت های انجام شده در این مدت بوده است.

امیری نظارت و کنترل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را نیز یکی از فعالیت های مستمر در این اداره عنوان کرد و گفت: طی این مدت در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدمت رسانی به مسافران ۳۰ بازدید از این مجتمع ها در شهرستان انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر انجام ۱۰ بازدید از دفاتر باربری و مسافربری و کنترل ۱۳۰دستگاه ناوگان مسافر و کالا را نیز از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.