بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

محدودیت های ترافیکی هفته دفاع مقدس در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه روز سی ویکم شهریورماه در شهر اصفهان را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی هفته دفاع مقدس در اصفهان
تین نیوز

سرهنگ محمدرضا محمدی ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم رژه سی و یکم شهریور در راستای رفاه حال شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف محل برگزاری مراسم اقدام خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدی افزود: از ساعت یک بامداد روز جمعه سی ویکم شهریورماه، توقف و پارک هرگونه وسایل نقلیه در طول خیابان های آزادگان، خیابان امام سجاد (ع) و روبه روی گلستان شهدا ممنوع است و در صورت توقف هرگونه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت، این وسایل توسط یدک کش به خیابان های مجاور انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: از ساعت شش صبح، تردد و توقف وسایل نقلیه در تمام معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت رمپ های خروجی شماره یک و دو بزرگراه همت، از سمت تقاطع امام سجاد (ع) - سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع های سعادت آباد - فرایبورگ، شیخ صدوق - سعادت آباد و تقاطع فیض - رحیم ارباب به سمت میدان بسیج ممنوع است و محدودیت اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت ترددهای اعلامی برای موتورسیکلت ها نیز برقرار است، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن همکاری با مأموران پلیس راهور از مسیرهای جایگزین در خیابان های اطراف شامل خیابان های میر، خیابان آبشار و خیابان شیخ صدوق استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.