بازدید سایت : ۴۵۱۰۷

اتمام تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس به صوفیان ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه دارد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس - صوفیان ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

اتمام تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس به صوفیان ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه دارد
تین نیوز

سیدمحسن حمزه لو در بازدید از مراحل ساخت تقاطع غیرهمسطح سلماس - صوفیان، گفت: روند اجرایی احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس - صوفیان با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طبق برنامه زمانبندی تعیین شده در حال انجام است. ۴ کیلومتر از بزرگراه سلماس - صوفیان با احداث و تکمیل این ابنیه فنی بازگشایی و کل محور در حوزه استحفاظی آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمزه لو افزود: براساس برنامه ساخت و توسعه راههای آذربایجان غربی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صوفیان تا پایان فصل کاری جاری به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هزینه شده و برای احداث و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس - صوفیان ۲۵۰ میلیاردریال اعتبار پیش بینی شده است.

حمزه لو بیان کرد: مسیر ارتباطی بزرگراه سلماس - صوفیان با خطوط راه آهن در صورت تکمیل این تقاطع ایمن سازی شده و علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جاده ای موجب تسهیل رفت وآمد ساکنان منطقه می شود.

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه افزود: پل تقاطع با ۱۶ عدد شمع و اندازه دهانه ۳۰ متری به صورت فولادی و بتنی با جدید ترین متد مهندسی طراحی و اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.