بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

صفری،مدیرکل راه آهن شمالغرب،به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین اشاره کرد و گفت: این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را سپری می کند.

پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان  قزوین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
تین نیوز

صفری،مدیرکل راه آهن شمالغرب،به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین اشاره کرد و گفت: این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را سپری می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، منوچهر صفری  به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروره های مهم راه آهن است.

وی با بیان اینکه این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را سپری می کند،ابراز کرد: مطالبات پیمانکار یکی از دلایل کندی تکمیل پروژه دو خطه کردن راه آهن است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب گفت: مطالبات پیمانکاران ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است و در سفر مقامات دولتی و معاون رئیس جمهور مبلغ یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد.

صفری وجود معارض در تاکستان از مسیر دوخطه کردن راه آهن را از چالش های مهم در تکمیل این پروژه یاد کرد و بیان داشت: این موضوع از طریق مقامات بالادستی و استاندار قزوین پیگیری می شود و چنانچه اعتبارات به موقع تخصیص یابد این پروژه تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: بهره برداری از خط دوم مسیر زنجان – قزوین مزایای بسیاری دارد و با این کار حجم جابه جایی بار و مسافر افزایش می یابد و زمان سیر قطار به تهران ۶۰ دقیقه کوتاه تر می شود و هدف کلان کشور تسهیل سفر از تبریز به مشهد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.