بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جاده بجنورد به جنگل گلستان چه شد؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال از یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به پروژه بجنورد-جنگل گلستان سر از استان گلستان درآورد که ما خواستار بازگشت آن هستیم.

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جاده بجنورد به جنگل گلستان چه شد؟
تین نیوز

مهدی رشیدی در نشست راهبری وضعیت تصادفات استان اظهار کرد: امسال در بودجه برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراه سراسری بهشهر-گرگان-آزادشهر-بجنورد-قوچان یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه راهسازی بجنورد-جنگل گلستان، مختص خراسان شمالی تخصیص یافت و ۴۰۰ میلیارد ریال به استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رشیدی افزود: متاسفانه ۱۵۰ میلیارد ریال از این منابع با استناد نادرست و با عنوان قرض، سر از استان گلستان درآورد که انتظار می رود سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را برای تکمیل این طرح راهسازی و شتاب دادن به آن، به خراسان شمالی بازگرداند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اجرای طرح چهارخطه کردن مسیر بجنورد-جنگل گلستان اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح ساخت باند دوم بهشهر-گرگان-آزادشهر-بجنورد-قوچان ۵۶۰ کیلومتر طول دارد که ۲۷۲ کیلومتر از این مسیر در استان خراسان شمالی و در حدفاصل فاروج-جنگل گلستان واقع است.

بخش های زیادی از این مسیر در سال های گذشته به بهره برداری رسیده و تکمیل باند دوم بجنورد-جنگل گلستان به طول ۱۳۴ کیلومتر دست اجراست.

استان خراسان شمالی حدود ۶ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر آن راه روستایی و مابقی راه اصلی است که حدود ۱۸۵ کیلومتر آن را بزرگراه تشکیل می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.