عناوین مهم
- برنامه ریزی تشکیل فراکسیون حمایت از جهش تولید و تجارت در اتاق ایران
- کنسرسیوم ایرانی در راه سرمایه گذاری بر معادن افغانستان
- اخذ ضمانت نامه جهت عوارض صادراتی در سال ۱۴۰۳ امکانپذیر شد + عکس
- اما و اگرهای بیمه رانندگان/ شائبه سوء استفاده از رانندگان اتوبوس
- تائید کمیسیون انجمن های علمی برای حضور در صحنه حکمرانی دریا
- صحنه حکمرانی دریا نیاز به پمپاژ علم دارد
- هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
- جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
- بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
- باید به سمت ایجاد بنادر «نسل سوم» برویم
- توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود
- مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
- فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
- تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
- درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
- مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
- ورود کمیسیون انجمن های علمی ایران به موضوع توسعه دریا محور
- ورود کمیسیون انجمن های علمی ایران به موضوع توسعه دریا محور
- حذف دو ردیف تعرفه هزینه های حمل دریایی کالاهای کانتینری
- دبیرکل انجمن کشتیرانی: مشکلات زیادی برای جذب بار به ویژه در دریای خزر داریم
- اعتراض شدید رانندگان کامیون به افزایش 6 برابری نرخ صدور برگ تردد
- فیلم| مروری کوتاه بر دستاوردهای کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی تهران در سال 1402
- مصوبات آخرین جلسه کمیسیون حمل و نقل اتاق تهران در سال 1402
- تاسیس سازمان مستقل برای مدیریت تعارضات در بهره برداری از منابع سواحل و دریاها
- آخرین خبر درباره بیمه سبز رانندگان کامیون ترانزیت
- اعضای انجمن بنادر ایران
- اعضای اتحادیه مالکان کشتی ایران
- گزارش عملکرد هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته (دوره هفتم)
- تبریک دبیر کل انجمن کشتیرانی به اعضای جدید انجمن صنفی شرکت های ریلی
- اعضای جدید هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته انتخاب شدند
- کشتیرانی ها در کشاکش مشکلات ارزی و اختلافات دستگاه دولتی
- نشست هم اندیشی با عنوان "الگوی چند وجهی برنامه جامع توسعه دریا محور"
- مقایسه عملکرد چهار مدیرعامل راه آهن از منظر شاخص های کلیدی حمل بار ریلی
- مشکل بیمه سبز رانندگان حل نشد/ بیمه مرکزی همکاری نکرد
- اعلام اولویت های اتحادیه مالکان کشتی در دوره جدید /تامین سوخت شناورها را پیگیری می کنیم
- درخواست لغو افزایش بی سابقه تعرفه بهره برداری از شبکه ریلی
- مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی برگزار می شود
- اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه مالکان کشتی ایران انتخاب شدند
- همایش اقتصاد دیجیتال و چالش های تحول در صنعت حمل و نقل برگزار شد
- خروج از بحران حمل و نقل ریلی با توقف پروژه های نیمه تمام بدون اولویت
- نشست تخصصی چالش های حمل و نقل ریلی برگزار شد
- علت ناکارآمدی در راهسازی و ساخت راه آهن چیست؟
- ضرورت تاسیس سازمان توسعه مناطق ساحلی کشور
- بدقولی ۲۰ ساله هندی ها؛ ۷۰ درصد ظرفیت بندر چابهار خالی ماند
- لزوم توجه به بندر چابهار برای توسعه روابط ایران و اندونزی
- حمایت صوری از صنعت حمل و نقل ریلی راه به جایی نمی برد
- پل مه : بخش دولتی مسئولیت پذیری و پاسخگویی را در خود تقویت کند
- هشدار دبیر اتاق بازرگانی تهران درباره فاصله گرفتن ایران از زنجیره ارزش جهانی
- تلاش برای بهره مندی همه ذی نفعان از فرآیندهای اجرایی کریدور شمال - جنوب
- همایش اقتصاد دریامحور 23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود
آخرین عناوین
- جلسه مجمع عمومی عادی انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شد
- قیمت مصوب لاستیک اعلام شد
- انتخاب دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران
- برنامه ریزی تشکیل فراکسیون حمایت از جهش تولید و تجارت در اتاق ایران
- کنسرسیوم ایرانی در راه سرمایه گذاری بر معادن افغانستان
- اخذ ضمانت نامه جهت عوارض صادراتی در سال ۱۴۰۳ امکانپذیر شد + عکس
- رفتارهای متولی دولتی بخش حمل و نقل ریلی خشن و ناعادلانه است
- حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
- تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
- ممانعت از ورود قیر ایرانی به ترکیه و ترانزیت قیر ایران از ترکیه به جنوب اروپا
- استرجاع (گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در سال 1402)
- شرکت های حمل و نقلی عملا هیچ کاره اند
- اما و اگرهای بیمه رانندگان/ شائبه سوء استفاده از رانندگان اتوبوس
- تجارت با افریقا جنبه شعاری دارد!
- تائید کمیسیون انجمن های علمی برای حضور در صحنه حکمرانی دریا
- تحلیلی بر گزاره های تعطیلات پایان هفته/ تصمیم های ساده بسیار سخت!
- صحنه حکمرانی دریا نیاز به پمپاژ علم دارد
- صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
- بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند
- هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
- وزیر راه و شهرسازی دغدغه حمل و نقلی ندارد!
- تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
- جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
- پیامدهای منفی تعطیلی پنجشنبه ها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت
- بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
- تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
- باید به سمت ایجاد بنادر «نسل سوم» برویم
- توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود
- جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
- مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
پربازدیدترین
- رفتارهای متولی دولتی بخش حمل و نقل ریلی خشن و ناعادلانه است
- اما و اگرهای بیمه رانندگان/ شائبه سوء استفاده از رانندگان اتوبوس
- استرجاع (گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در سال 1402)
- پیامدهای منفی تعطیلی پنجشنبه ها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت
- ممانعت از ورود قیر ایرانی به ترکیه و ترانزیت قیر ایران از ترکیه به جنوب اروپا
- شرکت های حمل و نقلی عملا هیچ کاره اند
- بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند
- جلسه مجمع عمومی عادی انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شد
- تحلیلی بر گزاره های تعطیلات پایان هفته/ تصمیم های ساده بسیار سخت!
- وزیر راه و شهرسازی دغدغه حمل و نقلی ندارد!
- تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
- هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
- انتخاب دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران
- جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
- قیمت مصوب لاستیک اعلام شد
- تجارت با افریقا جنبه شعاری دارد!
- صحنه حکمرانی دریا نیاز به پمپاژ علم دارد
- حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
- بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
- توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود
- صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
- اخذ ضمانت نامه جهت عوارض صادراتی در سال ۱۴۰۳ امکانپذیر شد + عکس
- باید به سمت ایجاد بنادر «نسل سوم» برویم
- تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
- کنسرسیوم ایرانی در راه سرمایه گذاری بر معادن افغانستان
- تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
- برنامه ریزی تشکیل فراکسیون حمایت از جهش تولید و تجارت در اتاق ایران
- تائید کمیسیون انجمن های علمی برای حضور در صحنه حکمرانی دریا
- رنج رانندگان وانت از بی عدالتی؛ 2 نیاز مهم آنها بی پاسخ مانده است
- رانندگان کامیون خود مالک در کدام انجمن های صنفی عضو شوند؟+ سند
- ترمز افراط گرایی را در راه آهن رشت- آستارا بکشیم
- هواپیماهای اجاره ای روسیه ؛ چاه تازه پیش پای صنعت هوانوردی ایران
- جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
- رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
- اعضای انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته
- اعضای جدید هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته انتخاب شدند
- خبر خوب در حوزه هوا فضا و حمل و نقل پیشرفته
- الزام راه آهن به کناره گیری از تصدی گری و پرداختن به وظیفه حاکمیتی
- محمد مهدی سالاری مشاور امور دریایی وزیر صنعت شد
- اعتراض شدید رانندگان کامیون به افزایش 6 برابری نرخ صدور برگ تردد
- اعتراض رانندگان کامیون بستان آباد ؛ در انجمن رانندگان این شهر چه خبر است؟!
- رفتارهای متولی دولتی بخش حمل و نقل ریلی خشن و ناعادلانه است
- قانون در مورد شیوه تامین مالی انجمن ها و کانون های رانندگان کامیون چه می گوید؟
- پیمان سنندجی رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی تهران شد
- نامه به معاون اول رئیس جمهور در پی افزایش بی سابقه حق دسترسی به شبکه ریلی
- خیز خطرناک راه آهن برای کنترل انجمن صنفی بخش خصوصی ریلی
- وام 6.7 میلیاردی دلاری صندوق بین المللی پول در چه بخشی هزنیه می شود؟
- شرکت راه آهن حق ایجاد محدودیت با قطع دسترسی به سامانه صدور بارنامه را ندارد
- انتخاب هیات مدیره جدید اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران
- هیات مدیره جدید انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی انتخاب شد
- واکنش انجمن رانندگان بستان آباد به گزارش تین نیوز
- شرکت های حمل ونقل بین المللی مازندران صوری است
- مقایسه عملکرد چهار مدیرعامل راه آهن از منظر شاخص های کلیدی حمل بار ریلی
- گزارش عملکرد بخش حمل و نقل ریلی در 9 ماهه سال 1402و 3 ماهه سوم امسال
- ۶ پیشنهاد بخشخصوصی برای بهبود وضعیت حمل ونقل در برنامه هفتم توسعه
- نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی
- پیش بینی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی مشارکت خیرین در پروژه های راهسازی
- علت ناکارآمدی در راهسازی و ساخت راه آهن چیست؟
پربحث ترین ها
- جلسه مجمع عمومی عادی انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شد
- قیمت مصوب لاستیک اعلام شد
- انتخاب دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران
- برنامه ریزی تشکیل فراکسیون حمایت از جهش تولید و تجارت در اتاق ایران
- کنسرسیوم ایرانی در راه سرمایه گذاری بر معادن افغانستان
- اخذ ضمانت نامه جهت عوارض صادراتی در سال ۱۴۰۳ امکانپذیر شد + عکس
- رفتارهای متولی دولتی بخش حمل و نقل ریلی خشن و ناعادلانه است
- حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
- تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
- ممانعت از ورود قیر ایرانی به ترکیه و ترانزیت قیر ایران از ترکیه به جنوب اروپا
- استرجاع (گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در سال 1402)
- شرکت های حمل و نقلی عملا هیچ کاره اند
- اما و اگرهای بیمه رانندگان/ شائبه سوء استفاده از رانندگان اتوبوس
- تجارت با افریقا جنبه شعاری دارد!
- تائید کمیسیون انجمن های علمی برای حضور در صحنه حکمرانی دریا
- تحلیلی بر گزاره های تعطیلات پایان هفته/ تصمیم های ساده بسیار سخت!
- صحنه حکمرانی دریا نیاز به پمپاژ علم دارد
- صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
- بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند
- هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
- وزیر راه و شهرسازی دغدغه حمل و نقلی ندارد!
- تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
- جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
- پیامدهای منفی تعطیلی پنجشنبه ها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت
- بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
- تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
- باید به سمت ایجاد بنادر «نسل سوم» برویم
- توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود
- جلسه مجمع عمومی عادی انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شد
- قیمت مصوب لاستیک اعلام شد
- انتخاب دبیر جدید انجمن حمل و نقل بین المللی ایران
- برنامه ریزی تشکیل فراکسیون حمایت از جهش تولید و تجارت در اتاق ایران
- کنسرسیوم ایرانی در راه سرمایه گذاری بر معادن افغانستان
- اخذ ضمانت نامه جهت عوارض صادراتی در سال ۱۴۰۳ امکانپذیر شد + عکس
- رفتارهای متولی دولتی بخش حمل و نقل ریلی خشن و ناعادلانه است
- حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
- تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
- ممانعت از ورود قیر ایرانی به ترکیه و ترانزیت قیر ایران از ترکیه به جنوب اروپا
- استرجاع (گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در سال 1402)
- شرکت های حمل و نقلی عملا هیچ کاره اند
- اما و اگرهای بیمه رانندگان/ شائبه سوء استفاده از رانندگان اتوبوس
- تجارت با افریقا جنبه شعاری دارد!
- تائید کمیسیون انجمن های علمی برای حضور در صحنه حکمرانی دریا
- تحلیلی بر گزاره های تعطیلات پایان هفته/ تصمیم های ساده بسیار سخت!
- صحنه حکمرانی دریا نیاز به پمپاژ علم دارد
- صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
- بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند
- هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
- وزیر راه و شهرسازی دغدغه حمل و نقلی ندارد!
- تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
- جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
- پیامدهای منفی تعطیلی پنجشنبه ها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت
- بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
- تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
- باید به سمت ایجاد بنادر «نسل سوم» برویم
- توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود
- جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
- مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران