بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

الزام به رعایت حداکثر فاصله گذاری اجتماعی باید اعمال شود

استاندار تهران گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان با حذف دورکاری و لغو طرح ترافیک به ۴۵ درصد کاهش یافته‎ است و الزام به رعایت حداکثر فاصله‌گذاری اجتماعی باید اعمال شود.

الزام به رعایت حداکثر فاصله گذاری اجتماعی باید اعمال شود
تین نیوز |

استاندار تهران گفت: فاصله گذاری اجتماعی در این استان با حذف دورکاری و لغو طرح ترافیک به ۴۵ درصد کاهش یافته‎ است و الزام به رعایت حداکثر فاصله گذاری اجتماعی باید اعمال شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در جشنواره شهیدرجایی استان تهران افزود: روزانه یک میلیون سفر در مترو و ۸۰۰ هزار مسافر با اتوبوس جابجا می شوند در حالی که فاصله میان آنان بسیار ناچیز است؛ باید هم شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا باشیم.

وی ادامه داد: با تعطیلات ابتدای محرم و اوج گیری مسافرت ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.

«محسنی بندپی» تصریح کرد: امسال در اربعین حسینی پیاده روی و راهپیمایی نداریم و حداکثر تاکید بر لزوم اجرای فاصله گذاری اجتماعی اعمال خواهد شد.

استاندار تهران تاکید کرد: لغو طرح ترافیک و دورکاری یک سوم کارمندان فاصله گذاری اجتماعی را تا ۷۰ درصد رسانده بود در حالی که با لغو آنها اکنون به رعایت فاصله گذاری ۴۵ درصدی بازگشته ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.