بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ ضرورت هم افزایی هرچه بیشتر تمام زیربخش های صنعت هوایی

با برگزاری جلسه مسوولان روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به میزبانی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران زمینه تعامل هرچه بیشتر میان اجزای اصلی صنعت هوایی کشور فراهم شد.

ضرورت هم افزایی هرچه بیشتر تمام زیربخش های صنعت هوایی
تین نیوز |
با برگزاری جلسه مسوولان روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به میزبانی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران زمینه تعامل هرچه بیشتر میان اجزای اصلی صنعت هوایی کشور فراهم شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در این نشست که امروز (10 مهر) در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی در سخنانی روابط عمومی را ترکیبی از علم و هنر برای کوششی آگاهانه و برنامه ریزی شده در جلب نظر و تفاهم و پشتیبانی مخاطبان و وسیله تغییر در افکار عمومی دانست و گفت: مسوولان روابط عمومی برنامه ریزان مدیران و مشاوران آنها هستند که باید اصول استفاده صحیح از رسانه ها، کلان نگری در تاثیرگذاری و اولویت دادن به ارتباط مردمی را بدانند.

مرادی بر لزوم شفافیت در اطلاع رسانی برای تبلیغ و ترغیب به استفاده از صنعت هوایی تاکید کرد و افزود: جامعه هدف در صنعت هوایی سرمایه های کشور هستند حتی اگر در شمارش چهار درصد جمعیت را شکل دهند.

وی همچنین بر ضرورت مشارکت جویی کارکنان و مردم، همگرایی و هم افزایی و مستندسازی فعالیت ها تاکید کرد و گفت: افکار پژوهی نیز اصل مهمی است که باید روابط عمومی شرکت های هواپیمایی و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مورد توجه قرار دهند و در این راستا می توان از قالب های بومی شده ACI در سنجش افکار عمومی استفاده کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همکاری و هم افزایی با تمام زیربخش های صنعت هوانوردی است، افزود: هدف استراتژیک شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سایر بخش های صنعت هوایی ارایه خدمت شایسته و درخور به جامعه است.

همچنین در این نشست، عباس مسیبی، سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی از برپایی این نشست در شرکت به عنوان گام نخست در افزایش تعامل میان شرکت های هواپیمایی و مجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یاد کرد و تداوم این ارتباط ها را خواستار شد.

وی همچنین پیشنهاد داد که در قالب برنامه ای منظم دوره های آموزشی مشترک ویژه رسانه ها و نیز در مباحث حوزه روابط عمومی با همکاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت های هواپیمایی برگزار شود و مدیران روابط عمومی را به بازدید از مرکز کنترل فضای کشور و بخش های مختلف فرودگاه ها دعوت کرد.

مسعود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی نیز با بیان اینکه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت های هواپیمایی لازم و ملزوم یکدیگرند، عنوان کرد: هرگاه سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت های هواپیمایی با یکدیگر هم افزایی داشته اند مسایل و مشکلات صنعت هوایی کمرنگ بوده است.

وی گفت: هدف غایی تمام این ارکان ارایه تسهیلات و امکانات بیشتر به مردم و خدمتگزاری سازنده است.

در این نشست، مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به ارایه گزارشی از برنامه های خود در حوزه پروازهای اربعین پرداختند و اسعدی سامانی با بیان اینکه سایت های غیرمجاز اینترنتی حق فروش بلیت پروازهای اربعین را ندارند، گفت: باید شرکت های هواپیمایی دفاتر مجاز خود و نیز ظرفیت های خالی پروازهای اربعین را از طریق کانال های اطلاع رسانی خود معرفی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.