بازدید سایت : ۸۳۱۳۷
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر در گفتگو با تین نیوز:

◄ تغییر نام ایستگاه های مترو باید مصوب شورای شهر باشد

◄ تغییر نام ایستگاه های مترو باید مصوب شورای شهر باشد
|

تین نیوز | رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره بررسی تغییر نام مکرر برخی ایستگاه های مترو در این شورا گفت: متاسفانه به دلیل ترافیک کار شورا در دو هفته گذشته پرداختن به این مهم امکان پذیر نشد.

محمد حقانی در گفتگو با تین نیوز، با اعلام این خبر، افزود: تغییر نام ایستگاه ها که به صورت شخصی و خارج از روال قانونی انجام می گیرد منجربه بی اعتمادی و سردرگمی مردم می شود.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری های لحظه ای قطعا تنش هایی را در پی خواهد داشت، اظهار داشت: این قبیل کارها بر عهده کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران است و نام گذاری و تغییر نام خیابان ها و دیگر اماکن عمومی، باید تحت نظر این کمیته انجام شود لذا این گونه مسائل باید در این کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

حقانی ابراز داشت: هیچ یک از اسامی که دفع الوقت گذاشته می شود مرجع قانونی نداشته و باید با آن برخورد شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر پیگیری این موضوع علیرغم مشمول مرور زمان شدن آن گفت: اسامی خیابان ها و مراکز تحت نظر مدیریت شهر باید به تصویب کمیته فرهنگی شورای شهر برسد. آنچه مسلم است شورای شهر با این گونه موارد برخورد کرده و تذکرات لازم را خواهد داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا حشمتی

    چون شورای شهر کار مهمتری نداره و باید راجع به نام ایستگاهها!جلسه تشکیل بده و حتما ساعتها مطالعه کنه! شورای شهر کارای پیش پا افتاده مثل اصلاحات هندسی خیابانها - لایروبی مسیلها و جویها از هزاران تن زباله و موش - جایگزینی موتورسیکلتهای برقی که واقعا این بنزینیاش کارخانه تولید آلودگی هوا و صوتی هستند - رسیدگی به وضع ترافیکی و رانندگی برای شهر بسیار بدفرهنگ تهران - اجرای جدی و بدون وقفه طرحهای مبارزه با آلودگی هوا - درختکاری و توسعه گسترده فضای سبز - بررسی فسادهای گسترده اداری مالی در شهرداری برخورد با ساخت و سازهای غیراصولی و عیر استاندارد که ۹۰%هم مجوز شهرداری رو با رابطه و رشوه میگیرند و در اولین زلزله تهران به سرنوشت آپارتمانهای کنار رودخانه سیل اخیر دچار میشن و میلیونها کشته خواهند داد یا بررسی و برخورد با عوامل عقبماندگی و پیشرفت ضعیف و لاکپشتی مترو و… رو که نباید انجام بده!باید جلسه تخصصی - علمی تشکیل بده که اسم فلان ایستگاه رو چی بذاریم