بازدید سایت : ۷۷۷۷۶

افزایش رضایتمندی و آسایش مردم در صنعت حمل و نقل هوایی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری

افزایش رضایتمندی و ارتقاء آسایش و رفاه مردم در صنعت حمل و هوایی از اولویت های این سازمان به شمار رفته و برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

افزایش رضایتمندی و آسایش مردم در صنعت حمل و نقل هوایی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری
تین نیوز |

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: افزایش رضایتمندی و ارتقاء آسایش و رفاه مردم در صنعت حمل و هوایی از اولویت های این سازمان به شمار رفته و برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، حسین پورفرزانه در دیدار با معاونان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، ابتدا به تشریح برنامه های کلان درون و برون سازمانی پرداخت و گفت: صنعت هوانوردی موتور پیشران توسعه پایدار است، بنابراین، تقویت و تحقق رسالت بنیادی ۴ گانه سازمان هواپیمایی کشوری شامل؛ حاکمیت، نظارت، هدایت و حمایت از صنعت هوانوردی با رویکرد منافع ملی با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

پورفرزانه در ادامه ضمن تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در راستای سیاست های راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعار سال، اظهارداشت: خوداتکایی فن آوری به منظور رفع نیازمندی ها، تبلور و تجاری سازی دانش مهندسی از جمله اولویت های این سازمان به شمار می رود، بنابراین در ماموریت جدید، بحث بومی سازی صنعت هواپیماسازی با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: توجه به اقتصاد و کسب و کار هوانوردی با رویکرد حمل و نقل هوایی کوچک و هوانوردی عمومی و همچنین پایداری تجاری در این صنعت از دیگر سیاست های راهبردی است و در نظر داریم موانع بازدارنده در فرایندها از جمله، مقررات حاکمیتی به منظور کاهش ریسک و مدیریت هزینه- فرصت برای ترغیب سرمایه گذاران و رونق کسب و کار در این صنعت رفع شود.
وی، ارتقا ضریب کیفی و ایمنی در صنعت حمل ونقل هوایی در دولت چهاردهم را از جمله شاخص های راهبردی و ضروری برشمرد و گفت: توجه ویژه به زنجیره تامین صنعت هوانوردی در حوزه آموزش، تعمیرات، عملیات فرودگاهی و ... و تدقیق در نظارت بر کیفیت قطعات تامین شده از منابع خارجی از دیگر برنامه ها به شمار می رود.
پور فرزانه با بیان اینکه جامعه بهترین ناظران ما به شمار می روند، افزود: افزایش رضایتمندی و ارتقاء آسایش و رفاه مردم در صنعت حمل و هوایی از اولویت های این سازمان به شمار رفته بنابراین برای تحقق آن از تمامی ظرفیت ها استفاده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و به ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر در این صنعت اقدام خواهیم کرد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.