بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

اعزام زائران اربعین از ۳۱ فرودگاه کشور

در طول عملیات اربعین ۲۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سه فرودگاه امام خمینی(ره)، قشم و پیام، افتخار خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را داشتند.

اعزام زائران اربعین از ۳۱ فرودگاه کشور
تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در طول عملیات اربعین ۲۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سه فرودگاه امام خمینی(ره)، قشم و پیام، افتخار خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، «رضا نخجوانی» اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف شرکت فرودگاه ها در عملیات اربعین ۱۴۰۳، بهره مندی همه مردم ایران از ظرفیت فرودگاه و امکان سفر هوایی برای زائران امام حسین(ع) در تمام نقاط کشور بود.

نخجوانی افزود: در طول عملیات اربعین ۲۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سه فرودگاه امام خمینی(ره)، قشم و پیام، افتخار خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را داشتند.

وی گفت: متخصصان هوانوردی شرکت فرودگاه ها در عملیات اربعین، علاوه بر ارائه خدمات به پروازهای برنامه ای، به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به پروازهای اربعین بودند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان داشت: خادمان فرودگاهی در سراسر کشور، با برگزاری سوگواره اربعین و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آیینی در ترمینال ها، با احترام زائران امام حسین(ع) را راهی عتبات عالیات می کردند.

در حالی که در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ هزار نفر با پروازهای رفت و برگشت به عتبات اعزام شده بودند، این آمار در سال ۱۴۰۱ به ۲۵۰ هزار نفر و در سال گذشته به ۴۵۰ هزار نفر رسید و در سال جاری با ثبت سفر بیش از نیم میلیون زائر، رکورد جدیدی ثبت شد.

عملیات پروازهای اربعین ۱۴۰۳ با رشد ۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود و ۵۲۸ هزار و ۸۲۸ زائر توسط چهار هزار و ۱۷۴ پرواز از ۳۴ فرودگاه کشور جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.