بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

تعیین تکلیف فضاهای خالی بزرگراه امام علی(ع)

بیش از۳۰ زمین خالی از پروژه بزرگراه امام علی(ع) با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، به سرانه‌های عمومی برای شهروندان منطقه۱۴ تبدیل خواهد شد.

تعیین تکلیف فضاهای خالی بزرگراه امام علی(ع)
تین نیوز

بیش از۳۰ زمین خالی از پروژه بزرگراه امام علی(ع) با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی، به سرانه های عمومی برای شهروندان منطقه۱۴ تبدیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در روند رصد پروژه های شهری منطقه، در سال جدید نیز از ظرفیت های مسیر و محدوده بزرگراه امام علی (ع) برای افزایش سرانه های عمومی ویژه شهروندان این منطقه بازدید کرد.
در جریان این بازدید که با همراهی مدیران شهری و اجرایی منطقه صورت گرفت، فضاها و زمین های خالی باقی مانده از پروژه امام علی (ع) بررسی و برای تبدیل بیش از ۳۰ زمین و فضاهای حاشیه ای این محدوده به سرانه های خدماتی، چون پارکینگ طبقاطی، فضای سبز و... در آینده نزدیک برنامه ریزی شد.
بر این اساس مقرر شد شناسنامه اطلاعاتی و گزارش تکمیلی و پیشنهادی درخصوص تخصیص زمین های مورد نظر به کاربری مورد نیاز تهیه و ارائه شود.
سالاری پور در جریان این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در تهیه طرح و آماده سازی اجرای این پروژه ها، بیان داشت: همه ظرفیت ها برای پیگیری و رفع مشکلات و نیازهای شهری شهروندان متمرکز شده است و در راستای توسعه و آبادانی محلات همچنین ارتقای سرانه های عمومی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان رصد میدانی، ارزیابی طرح ها و راهکار های لازم به زودی ارائه و انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.