بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

بلوار قرآن بیرجند دهه فجر امسال بازگشایی می شود

شهردار بیرجند از افتتاح بلوار قرآن این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

بلوار قرآن بیرجند دهه فجر امسال بازگشایی می شود
تین نیوز

شهردار بیرجند گفت: بلوار قرآن حدفاصل خیابان قرنی و ارتش در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، مهدی بهترین صبح امروز در بازدید از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و المان‌های نوروزی شهرداری بیرجند اظهار داشت: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، افزود: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم.

بهترین اذعان داشت: رعایت شاخصه‌های کیفی مدنظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر انسجام و تسریع در روند اجرایی امور، گفت: اجرای پروژه‌ها طی یک برنامه زمان‌بندی و مطلوب و تسریع در روند عملیات اجرایی و امکان استفاده سریعتر شهروندان از خدمات انجام شده ضروری است.

شهردار بیرجند افزود: بی‌شک تلاش مجموعه شهرداری، فراهم کردن بسترهای مناسب برای رفاه و آسایش شهروندان است و در این راستا شاهد اجرای پروژه‌های مختلفی در سطح شهر هستیم که لازم است مدیران شهری با دیدگاه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به صورت هدفمند تلاش و کوشش کنند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در راستای احداث بلوار قرآن اظهار داشت: ابن بلوار به منظور کاهش ترافیک شهری و با عنایت به مصوبات و مجوزهای مرتبط در خصوص اجرای خیابان ۳۰ متری مابین خیابان‌های شهید قرنی و ارتش انجام شده است.

مهدی حدیدی‌نژاد افزود: این بلوار همچنین به منظور اتصال شریان‌های بالا دستی و با توجه به ساخت و سازهای انجام شده و در حال اجرا در آن منطقه، ایجاد می‌شود.

وی اذعان داشت: با رعایت عارضه‌های ترافیکی، اجرای عملیات عمرانی بلوار قرآن شامل احداث بیش از ۳۰۰ متر آیلند ،اجرای زیرسازی و آسفالت معبر، ایجاد روشنایی، اجرای راستگرد و چپ گرد و دوربرگردان برابر طرح، اجرای دیوار در اطراف این خیابان به طول ۴۵۰ متر در دست اقدام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.