بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

بررسی راهکارهای رفع موانع پروژه های عمرانی در شیراز

بررسی مسائل و موانع پروژه های بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس و فعال در مناطق یازده گانه شهر شیراز در فازهای طراحی، تملک و اجرا

بررسی راهکارهای رفع موانع پروژه های عمرانی در شیراز
تین نیوز

در جلسه کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر به میزبانی شهرداری شیراز، مسائل و موانع پروژه های بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس و فعال در مناطق یازده گانه در فازهای طراحی، تملک و اجرا موردبررسی قرار گرفتند.

خبر پربازدید امروز را ببینید:

◄ وداع اتوبان اصفهان شیراز با تاریکی؛ شب زیبای این اتوبان را ببینید + فیلم

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جلسه کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۲۶ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد.

در این جلسه که شهردار شیراز، رئیس و اعضای این کمیسیون، قائم مقام، معاونین، شهرداران مناطق و مدیران کل و دیگر مدیران و معاونین دوایر مختلف شهرداری این کلان شهر حضور داشتند، مسائل و موانع پروژه های بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس شهرداری در مناطق یازده گانه در فازهای طراحی، تملک و اجرا مورد بررسی قرار گرفتند.

شهردار شیراز در این جلسه اظهار کرد: در طراحی، تصویب و اجرای پروژه های عمرانی شهرداری شیراز موانعی نظیر تملک املاک مورد مسیر، جابه جایی تأسیسات و اجرای پروژه وجود دارد که مدیریت شهری همواره نسبت به رفع آن ها تلاش می کند.

محمدحسن اسدی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای تحقق و اجرای پروژه های عمرانی اهتمامی ویژه دارند.

اسدی همچنین در بررسی این پروژه ها به تملک و وجود معارض به عنوان یکی از مسائل اصلی در اجرای پروژه ها پرداخت و با بررسی اکثر پروژه ها گفت: امسال هم مثل سال گذشته باقوت و قدرت پروژه های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات شهری و سایر پروژه ها در دست اجرا و اقدام است.

وی با بیان اینکه پروژه های متعددی در سه نوبت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و تعامل بسیار خوب بین شورای اسلامی شهر و شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان، پروژه ها در موعد مقرر به سرانجام برسد و شاهد اجرای پروژه هایی باشیم که در رفع مشکلات مردم بسیار تأثیرگذار بوده و موجبات رضایتمندی و امیدآفرینی در مردم را فراهم کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با بررسی وضعیت فازهای مختلف پروژه ها بر تسریع در رفع موانع و اجرای این پروژه ها تأکید کرد.

رضا محمدیان که هر پروژه را به صورت تفصیلی مورد بررسی قرار می داد، ابراز امیدواری کرد: رفع موانع و روند اجرایی با سرعتی قابل قبول تا بهره برداری کامل تسریع یابد.

وی جهت ارتقای سطح کیفی و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی به نقش اساسی و تعیین کننده نظارتی و عملیاتی درروند اجرای این پروژه ها اعم از طراحی، نظارت، اجرا و رسیدگی تأکید کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بر نظارت شورا و تلاش مدیریت شهری در راستای آسیب شناسی کارشناسی و رفع موانع پروژه های بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس تأکید و تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده تجربیات روند مثبتی از کیفیت و سرعت در اجرای پروژه ها در راستای خدمت رسانی بهتر و امیدآفرینی را به همراه دارد.

محمدیان با تاکید بر لزوم هماهنگی، تعامل و همکاری در بین دست اندرکاران اجرای پروژه های عمرانی، تحقق انجام مطلوب آنها را موجب ارتقای کیفیت پروژه ها دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.