بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

◄ تشکیل کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین

به منظور تدابیر ویژه ترافیکی، عمرانی و ایمنی همزمان با پایان تعطیلات تابستانی کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین تشکیل شد

تشکیل  کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین
تین نیوز

سیدمرتضی‌ نصری‌ خبرنگار تین‌نیوز از قزوین-معاونت‌ خدمات شهری شهرداری قزوین از تشکیل  کمیته استقبال از مهر در شهرداری این شهر خبرداد.

سید‌مهدی‌ کاظمی تصریح کرد: به منظور تدابیر ویژه ترافیکی، عمرانی و ایمنی همزمان با پایان تعطیلات تابستانی کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین تشکیل شد.

وی افزود:همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، تمهیداتی برای امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاونت‌ خدمات شهری شهرداری قزوین مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای انجام برنامه‌های ویژه را از جمله  اقدامات لازم برای استقبال از مهر عنوان کرد و افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری، پلیس راهور و دیگر مسوولان شهری برگزار شد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام کرد آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و هر گونه بحران در ایام بازگشایی مدارس را خواهد داشت.

کاظمی گفت: نصب بیلبوردها و بنرهای آموزشی در زمان بازگشایی و زیباسازی دیوارهای مدارس از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در ایام بازگشایی مدارس خواهد بود.

وی تسهیل در عبور و مرور و کاهش و روان سازی ترافیک خیابان های پرتردد در زمان بازگشایی مدارس را از جمله اقدامات سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد و افزود: رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده در تقاطع‌ها و جلوی مدارس، بازدید و سرویس و شستشوی تابلوهای راهنمایی مسیرها، علائم ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی‌رانندگی شهر، تجهیز مدارس به لوازم همیاران پلیس، هماهنگی برای خدمات‌دهی سرویس‌های مدارس، راه‌اندازی عابریار در تقاطع‌ها برای انجام آموزش‌های عملی فرهنگ عمومی ترافیک و بررسی نواقص موجود در مسیرهای دوچرخه‌سواری و ایمن‌سازی ویژه آن برای تردد دانش‌آموزان نیز بر عهده سازمان حمل‌و‌نقل وترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت خواهد بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای حضور مدیران شهرداری در مدارس جهت تبیین اهداف وبرنامه‌ها و ارائه آموزش های لازم با همکاری و همراهی تمامی ارگان‌های ذیربط برای رفاه حال دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.