بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

معابر فرسوده کرج، تبدیل به تهدید شده است

معابر فرسوده کرج، تبدیل به تهدید شده است
تین نیوز

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه یک هزار و 200 هکتار بافت فرسوده در کرج وجود دارد که نیازمند نوسازی است، گفت: معابر فرسوده شهر کرج تبدیل به تهدید شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید مصطفایی اظهار داشت: وجود بافت های فرسوده در کلانشهر کرج علاوه بر به وجود آوردن منظری نا زیبا به تهدیدی جدی تبدیل شده اند و نیازمند اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از بروز حوادث است.

 

وی با اشاره به آمار 786 هکتاری بافت فرسوده در شهر کرج، گفت: این آمار با در نظر گرفتن شوارع و معابر به 1200 هکتار می رسد که جای نگرانی دارد و نیازمند تصمیمات جدی مسئولان است.

 

رئیس کمیسیون حقوقی اهمیت توجه به بافت های فرسوده را یکی از چالش های اصلی در شهر کرج عنوان کرد و افزود: نوسازی بافت های فرسوده در کشور یکی از موضوعاتی است که در حل مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی نیز نقش تعیین کننده ای دارد و چنانچه بافت های فرسوده با برنامه ای جامع نوسازی شوند، علاوه بر نوسازی کالبد شهر، نوسازی حیات انسانی نیز محقق خواهد شد.

 

این مسئول خاطر نشان شد: نوسازی و بهسازی یک بار برای همیشه رخ نمی دهد بلکه امری است مداوم که در نهایت می بایست به سیستمی خود جوش تبدیل شود، این امر آنی و سریع نیست بلکه فرایندی حساس و پیچیده است که نیاز به طراحی برنامه های هدفمند کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.