بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

افزایش ۲۴ درصدی صادرات غیر نفتی طی ماه نخست سال ۹۶ در بنادر غرب هرمزگان

افزایش ۲۴ درصدی صادرات غیر نفتی طی ماه نخست سال ۹۶ در بنادر غرب هرمزگان
تین نیوز
مدیریت بنادر غرب هرمزگان از رشد ۳۶ درصدی ترانزیت و افزایش ۲۴ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در کارنامه عملیاتی بنادر غرب هرمزگان طی نخستین ماه سال ۹۶ خبر داد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، "محمود صابری" ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنادر غرب هرمزگان درفروردین ماه سال ۱۳۹۶، اظهار داشت: طی این مدت، در مجموع ۹۰۱ هزار و ۵۹۲ تن کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر غرب هرمزگان تخلیه و بارگیری شد.

 

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده در بنادرغرب هرمزگان، ۹۳ هزار و ۷۰۶ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ۸۰۷ هزار و ۸۸۶ تن اختصاص به کالاهای نفتی دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ترانزیت ۱۳ هزار و ۸۲۲ تن کالاهای غیرنفتی از طریق پایانه های بنادرغرب هرمزگان طی فروردین ماه ۱۳۹۶ و رشد ۳۶ درصدی آن خبر داد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در فروردین  ۹۶، ۷۳۷  هزار و ۴۱۹ تن کالاهای نفتی در بنادر غرب هرمزگان بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

 

صابری همچنین در ادامه حجم صادرات کالاهای غیرنفتی از طریق بنادر غرب هرمزگان طی فروردین ماه سال ۹۶ را ۲۱هزار و ۹۸۹ تن اعلام کرد که نسبت به میزان صادرات کالاهای غیر نفتی در فروردین ماه ۱۳۹۵ رشد ۲۴ درصدی را دربر داشته است.

 

صابری تعداد شناورهای ورودی به بنادر و دریانوردی بندرلنگه طی فروردین ماه سال ۹۶ را بیش از ۳۲۲ فروند اعلام کرد و افزود: از این میزان، ۴۰ فروند شناور بالای هزار تن و ۲۸۲ فروند از شناورهای پهلو گرفته در اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، زیر هزار تن ظرفیت بارگیری داشته اند.

 

وی افزود:در فروردین ماه ۱۳۹۶، ۸۱ هزار و ۶۶۵ نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان جابجا شدند که از این میزان سهم بندرلنگه با تعداد ۱۵۴۳۵ نفر جابجایی مسافر بیش از بندر چارک و آفتاب بود که پیشرفت ۱۵ درصدی را در بر داشت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.