بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
طی بیانیه‌ایی عنوان کردند؛

◄ حمایت جامعه متخصصان مراقبت پرواز ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

انجمن جامعه متخصصان مراقبت پرواز ایران طی بیانیه‌ای از عباس آخوندی وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم حمایت کردند.

حمایت جامعه متخصصان مراقبت پرواز ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
تین نیوز

انجمن جامعه متخصصان مراقبت پرواز ایران طی بیانیه‌ای از عباس آخوندی وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم حمایت کردند.

 به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این بیانیه آمده است، در آستانه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی«دولت دکتر روحانی» و امکان طرح مباحث گوناگون در عرصه عمومی قضاوت های تخصصی و غیرتخصصی، علیرغم کاستی‌های موجود اما با نگاهی کلی و اخذ معدل کارکرد آخوندی در راهبری وزارت پرساختار راه و شهرسازی، جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران را بر آن نمود تا از حدوث و شکل‌گیری جنبش و حرکت رو به جلو که از برکت حضور وزیر فرهیخته راه و شهرسازی مهیا گشته است، به جهت حفظ منابع و جلوگیری از هدر رفت فرصت های بهینه از ایشان حمایت همه جانبه بعمل آورد.

از این روی جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران،  مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ در نامه‌ای خطاب به وکلای مردم ایران در خانه ملت از تداوم حضور دکتر آخوندی در سمت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بعنوان مناسب ترین گزینه موجود با اعتقادی راسخ نسبت به ایشان حمایت می‌کند.

 لذا جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست دارد تا با رایی قاطع و باصلابت به ایشان درتداوم این روند امید بخش و رو به جلو نقشی تاریخی ایفا کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.