بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به بنادر خوزستان دارد

عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از مجتمع بندری خرمشهر گفت: سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به بنادر استان خوزستان دارد.

سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به  بنادر خوزستان دارد
تین نیوز

عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از مجتمع بندری خرمشهر گفت: سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به  بنادر استان خوزستان دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، دکتر منصور آرامی و هیئت همراه با حضور در این مجتمع بندری از محوطه ها، اسکله ها، پایانه ها، پسکرانه و اراضی واگذار شده به بخش خصوصی بازدید کردند.

وی در خصوص وضعیت کنونی بندرخرمشهر گفت: بر اساس بازدید میدانی که امروز از بندرخرمشهر انجام شد می توان گفت که اقدامات بسیار خوبی در زمینه گسترش و بهسازی فضای بندر و سرمایه گذاری به ویژه شرکت های خصوصی مستقر در مجتمع بندری انجام شده است، همچنین حجم کار در بندرخرمشهر در حوزه عمرانی و عملیاتی نشان می دهد که شرایط بسیار مطلوبی در این بندر حاکم است.    

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه افزود: در هر صورت بندر خرمشهر مسائل خاص خودش را دارد و در مجموع از دو بعد اجتماعی و  تجاری و بازرگانی می توان ادعا کرد که در حال حاضر از شرایط  بسیار خوبی برخوردار است.

آرامی در خصوص دیدگاه سازمان بنادر در مورد بنادر استان خوزستان اظهار داشت: بنادر استان خوزستان قدمت و ریشه در تاریخ  این استان دارند و با توجه به وضعیت جغرافیایی و طبیعی استان خوزستان و اینکه جنوب این استان به دریا راه دارد و رودخانه های اروند و کارون در آن واقع شده است، ظرفیت و پتانسیل قابل توجهی برای کشور از لحاظ توسعه و رشد اقتصادی دارد؛ بنابراین سازمان بنادر اهمیت ویژه ای برای بنادر استان خوزستان قائل است.

 وی ادامه داد: در این استان سه بندر از جمله بندرامام خمینی (ره)، بندر خرمشهر، آبادان و چند بندرکوچک وجود دارد. بندر امام که از فرصت ها و  پتانسیل بالایی برخوردار است و جزو بنادر اول کشور محسوب می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به بنادر استان خوزستان دارد، هر چند مشکلاتی از قبیل نیروی انسانی و فعالیت های عمرانی در این بنادر وجود دارد که برای رفع آنها به مساعدت بیشتری از سوی سازمان بنادر نیاز است.

منصور آرامی
منصور آرامی
وبلاگ‌نویس
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.