بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ اجرای طرح زمستانه پلیس‌راه از هفته آینده

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: در این مدت همه دستگاه‌های مسئول اعم از وزارت راه وشهرسازی، هلال احمر، اورژانس و ... با تقویت امکانات و تجهیزات(Equipment) خود، در این طرح مشارکت خواهند داشت.

 اجرای طرح زمستانه پلیس‌راه از هفته آینده
تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: در این مدت همه دستگاه‌های مسئول اعم از وزارت راه‌وشهرسازی، هلال‌احمر، اورژانس و ... با تقویت امکانات و تجهیزات (Equipment) خود، در این طرح مشارکت خواهند داشت.

سردار تقی مهری با اعلام خبر آغاز طرح زمستانه در جاده‌های سراسر کشور از 20 آذرماه اظهار کرد: روز گذشته جلسه کمیته هماهنگی طرح زمستانه با حضور تمام دستگاه‌های مسئول در این طرح برگزار و مقرر شد طرح زمستانه سال 96 از 20 آذرماه آغاز و تا 20 اسفندماه ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: بیش از 50 درصد تلفات جاده‌ای در زمستان سال قبل ناشی از عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط رانندگان بوده است بنابراین لازم است تا رانندگان نیز بیش از سایر فصول نسبت به قوانین رانندگی و به‌خصوص تردد با سرعت مطمئنه، توجه داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شفاآنلاین، مهری اضافه کرد: در فصل زمستان با توجه به تغییرات جوی و افزایش نزولات جوی و بارش برف و لغزندگی معابر، شرایط (Conditions) رانندگی دبا دیگر ماه‌های سال متفاوت است و ازاین‌رو رانندگان باید پیش از شروع سفر خود در این فصل، از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در اختیار داشته باشند و حتماً قبل از آغاز سفر از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اطلاع یابند.

رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه وزارت آموزش‌وپرورش قبل از انجام هر اردو دانش‌آموزی و اعزام کاروان‌های راهیان نور هماهنگی‌های لازم را با پلیس به عمل آورد افزود: علاوه بر این موارد، سازمان راهداری موظف شد نسبت به آشکارسازی علائم جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدام کند و هماهنگی با هلال‌احمر، اورژانس، صداوسیما و سایر دستگاه‌های عضو به عمل آمد.

منبع: شفاآنلاین
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.