بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

اختصاص ردیف اعتباری برای فعالیت های ورزشی فرودگاه‌ها

برای حضور فعال تر کارکنان فرودگاه ها در فعالیت های ورزشی باید بخشی از بودجه و اعتبار هر فرودگاه به ساخت سالن ویژه و برگزاری مسابقات ورزشی اختصاص یابد. در واقع، هزینه کردن برای ورزش، سرمایه گذاری در نیروی انسانی است.

اختصاص ردیف اعتباری برای فعالیت های ورزشی فرودگاه‌ها
تین نیوز
نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سازمان لیگ فوتسال کشور و سرکشیک ایمنی زمینی فرودگاه زاهدان گفت: برای حضور فعال تر کارکنان فرودگاه ها در فعالیت های ورزشی باید بخشی از بودجه و اعتبار هر فرودگاه به ساخت سالن ویژه و برگزاری مسابقات ورزشی اختصاص یابد. در واقع، هزینه کردن برای ورزش، سرمایه گذاری در نیروی انسانی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدمهدی جانی کول، سرکشیک ایمنی زمینی فرودگاه های سیستان و بلوچستان و نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سازمان لیگ فوتسال کشور و مسئول ورزش فرودگاه های سیستان و بلوچستان است. وی که متولد سال 1347 است، 26 سال سابقه کار در فرودگاه های کشور دارد و اکنون مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرودگاه های سیستان و بلوچستان است.

وی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به فعالیت های ورزشی در سازمان ها و نهادهای مختلف توضیح داد: دایر کردن برنامه ورزش صبحگاهی و تدارک مسابقات ورزشی مناسبتی در سلامت روحی و روانی کارکنان و ارتقای مسئولیت پذیری آنها هم موثر است، ضمن اینکه تعامل کارکنان با یکدیگر و انعطاف پذیری و صمیمیت آنها نیز افزایش می یابد. به جرات می توان ادعا کرد که توجه ویژه و برنامه ریزی برای انجام فعالیت های ورزشی مستمر در فرودگاه ها در افزایش بازده کاری کارکنان موثر خواهد بود.

سرکشیک ایمنی زمینی فرودگاه های سیستان و بلوچستان تشریح کرد: ورزش و آمادگی جسمانی همچین در برخی از حوزه هایی کاری فرودگاهی  از جمله ایمنی زمینی تاثیری مستقیم دارد و آتشنشانان باید دارای توان جسمی بالا و سلامتی کامل باشند که این هدف با انجام تمرین های ورزشی و آمادگی جسمانی محقق می شود.

جانی کول با تاکید بر اینکه هزینه کردن برای ورزش، سرمایه گذاری در نیروی انسانی است، افزود: بهتر است به جای اختصاص سرانه ورزش در حقوق دریافتی کارکنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بودجه و اعتباری خاص برای ساخت سالن ورزشی در تمام فرودگاه ها و انجام برنامه های مستمر درقالب مسابقات مناسبتی در حوزه های مختلف در نظر گرفته شود.

این مرد موی سپید صنعت فرودگاهی گفت: همچنین بهتر است مسئولان ورزش فرودگاه ها دارای پست سازمانی تعریف شده باشند تا به این مقوله به طور ویژه و جدی پرداخته شود.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.