بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

بودجه تلفیقی سازمان منطقه آزاد تا تیر 97 تصویب می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس از الزام تصویب بودجه تلفیقی سازمان منطقه آزاد و ویژه اقتصادی تا پایان تیرماه خبر داد.

بودجه تلفیقی سازمان منطقه آزاد تا تیر 97 تصویب می‌شود
تین نیوز

سخنگوی کمیسیون تلفیق، بودجه سال ۹۷ مجلس از الزام تصویب بودجه تلفیقی سازمان منطقه آزاد و ویژه اقتصادی تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، علی اصغر یوسف‌نژاد گفت:  کمیسیون تلفیق بودجه 10 مورد از ایراداتی که مجدداً توسط شورای نگهبان بر مصوبات صحن علنی مجلس گرفته‌شده بود را موردبررسی قرارداد.

او گفت: یکی از ایرادات درباره بودجه سازمان منطقه آزاد و ویژه اقتصادی این بود که  دولت مکلف است بودجه تلفیقی سازمان منطقه آزاد و ویژه اقتصادی را به پیشنهاد وزیر امور اقتصاد و دارایی تا پایان تیرماه تصویب کند و  نسخه‌ای از آن را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  ارسال کند.

او در ادامه گفت: ایراد بعدی جلسه امروز تلفیق بودجه 97  تسهیلاتی بود که از صندوق توسعه ملی برداشت می‌شود که بدین منظور برخی از قسمت‌های قبلی مصوبه گذشته حذف و نظر شورای نگهبان تأمین شد.

به گزارش خانه ملت، یوسف‌نژاد گفت: همچنین واژه‌هایی همانند سیل‌زده، عشایری و کم‌فشار در مصارف تعیین‌شده که از سوی مقام معظم رهبری اعلام‌شده، وجود نداشت، لذا کمیسیون این بخش را حذف کرد و آنچه در حکم رهبری بود جایگزین شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.