بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ توسعه حمل‌ونقل ریلی تهران در دستور کار شورای شهر

دبیر کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: گسترش کمی و کیفی مترو مهم‌ترین راهکار برای رفع معضل ترافیک تهران است.

توسعه حمل‌ونقل ریلی تهران در دستور کار شورای شهر
تین نیوز

دبیر کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: گسترش کمی و کیفی مترو مهم‌ترین راهکار برای رفع معضل ترافیک تهران است.

به گزارش تین‌نیوز،  محمدعلی کرونی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شورای اسلامی شهر تهران موضوع حمل‌ونقل ریلی تهران است و اعضای شورا مصرانه بر توسعه این ناوگان و رفع کاستی‌های این حوزه مهم تأکید دارند.

او به کاهش فاصله حرکت قطارهای مترو در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: باوجود پیشرفت‌های قابل‌توجه حمل‌ونقلی ریلی تهران هنوز چالش‌های بسیاری پیش رو است.

دبیر کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهم‌ترین راهکار برای رفع معضل ترافیک تهران گسترش کمی و کیفی مترو است.

او تأکید کرد:مرکز کنترل متروی تهران نیاز مبرم به به‌روزرسانی و استفاده از تجهیزات روز دنیا را دارد و شورای اسلامی شهر تهران در تلاش است تا در اسرع وقت با تخصیص بودجه لحاظ شده از مشکلات مالی شرکت مترو بکاهد.

به گزارش مهر، کرونی گفت: طرح فروش اوراق مشارکت برای توسعه متروی تهران و تصویب افزایش قیمت بلیت مترو در سال جاری از دیگر مصوبات شورای شهر در راستای جبران بخشی از کمبودهای مالی شرکت بهره‌برداری مترو بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.