بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ عکس| فاصله گذاری اجتماعی در ایستگاه های مترو خارج از کشور

در ایران نیز طرح فاصله گذاری در مترو در حال انجام است.

تین نیوز |

تصویری از فاصله گذاری اجتماعی در یک ایستگاه مترو در شهر نیس فرانسه  پس از شیوع کرونا که در رویترز منتشر و در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است.

به گزارش تین نیوز، در ایران نیز طرح فاصله گذاری در مترو در حال انجام است که در این مورد رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش جزئیات شیوه نامه استفاده از مترو در طرح فاصله گذاری اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین المللی شورای اسلامی شهر تهران، محمد علیخانی گفت: لزوم استفاده از ماسک در زمان سوار شدن به مترو برای تمامی مسافران در این طرح ارایه شده است.

وی افزود: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف سفر پول از گیشه های فروش بلیت، فاصله گذاری در ایستگاه ها در مقابل گیشه های فروش بلیت های انتظار و داخل واگن ها از جمله مسایل و راهکارهای مطرح شده در این طرح است.

علیخانی ایجاد تونل های ضدعفونی مسافران در ورودی و خروجی ایستگاه های مترو، ممانعت از ورود مسافران مشکوک به علائم به داخل شبکه و ایستگاه های مترو با همکاری شرکت شهر سالم از دیگر موارد این طرح دانست.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ادامه این طرح عنوان شده که دستگاه های فروش خودکار بلیت کاغذی به شکل مرتب ضدعفونی شود و فضا و تجهیزات ایستگاه ها اعم از پله برقی تا صندلی ها و دیوارها به شکل مرتب ضدعفونی شوند.

فاصله گذاری در مترو

فاصله گذاری اجتماعی در یک ایستگاه مترو در شهر نیس فرانسه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.