بازدید سایت : ۳۰۴۳۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

جهاد راهسازی بی سابقه ای با تلاش پیمانکاران در استان اردبیل شکل گرفته است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از جهاد بی سابقه راهسازی با تلاش پیمانکاران در استان اردبیل خبر داد.

جهاد راهسازی بی سابقه ای با تلاش پیمانکاران در استان اردبیل شکل گرفته است
تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از جهاد بی سابقه راهسازی با تلاش پیمانکاران در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )؛ محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های راهسازی در حوزه شهرستان پارس آباد و شمال استان اردبیل که با حضور نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار کرد: بالغ بر۶۰ میلیارد تومان در آستانه عید نوروز ۱۴۰۰ به حساب پیمانکاران واریز شده تا مطالبات پیمانکاران به روز شود.

وی گفت: جهاد راهسازی بی سابقه ای با تلاش پیمانکاران در سطح استان و در شهرستان پارس آباد با پیگیری نماینده مردم پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل روند پیشرفت پروژه های راهسازی شمال استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کل معارض تاسیساتی از قبیل برق ، گاز، آب ، فیبر نوری و سیفون در سرتا سر مسیر پروژه چهار بانده پارس آباد به سربند رفع شده است.

حیدری ادامه داد: مانع اصلی به طول ۲.۵ کیلومتر معارضین اراضی شخصی بوده که لازم است مالکان اراضی در مسیر پروژه همکاری لازم را نموده و در اجرای پروژه و آبادانی منطقه ممانعت ننمایند تا ضمن تملک اراضی نسبت به جابجایی تاسیسات در این محدوده نیز اقدامات لازم جهت تصریح در عملیات اجرایی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه تا پایان ماه جاری بخش بزرگی از این پروژه زیر بار ترافیک می رود ، گفت: لازم است دادستانی ، فرمانداری و ادارات مرتبط شهرستان در این باره همکاری ، هماهنگی و اقدامات را انجام دهند که این مهم بزودی به سرانجام برسد.

وی گفت: پروژه شهر اسلام آباد هم طبق گزارش پیمانکار مربوطه عملیات بهسازی و تثبیت با سیمان بتن کاری لاین های دو طرف تا ده روز آتی اتمام و به مرحله آسفالت ریزی رسیده و تا پایان ماه عملیات آسفالت آن نیز تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در پروژه سه راهی سربند به مشگین شهر معارضین موجود مانع از اجرای سریع عملیات اجرایی شده است، گفت: طبق تعهدات معاونت عمرانی فرماندار موانع و تاسیسات معارض تا پایان ماه جاری رفع خواهد شد.

عباس جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد- بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تقدیر از تلاش های مجموعه راه و شهرسازی استان و پیمانکاران پروژه های شهرستان افزود: ما قدردان تلاش و زحمات شبانه روزی مدیرکل راه و شهرسازی استان هستیم چون ایشان با نگاه ویژه ای که به منطقه و مردم عزیز شهرستانهای پارس آباد – بیله سوار و اصلاندوز دارند به جِد پیگیر پروژه ها می باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات محور چهار بانده پارس آباد به سربند ، داخل شهر اسلام آباد و محور سربند به مشگین شهر با حضور نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد- بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران مورد بررسی و راهکارهای لازم برای تسریع روند اجرا و رفع موانع پیشنهاد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.